Gå til innhold

Flere som er 4 uker?


supernint

Anbefalte innlegg

Fant ut på mandag at jeg er gravid. Var til lege for å få det endelig bekreftet i dag.

 

Blir noen lange uker før jeg kan fortelle det til familie og venner....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er vi to ihvertfall som fant det ut veldig tidlig....

 

Skulle jo egentlig ha mensen i går eller i dag. Selv om jeg testet positivt for noen dager siden, er jeg fortsatt redd den skal komme. Har jo mensmurringer hele tiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg er også ca. 4 uker på vei + noen dager. Jeg har merket det for 1,5 uke siden at det var noe på gang. Kroppen var i ulage. Jeg følte meg uvel, supertrøtt og tissa ofte.

Testet da, men det ble selvsagt negativt. Testet igjen på onsdag ettermiddag og da var det positivt. Jeg håper så inderlig at jeg ikke blir dårligere :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 4+4 tror jeg, og fant det ut i går.

Har masse mensmurringer og kramper, + litt luftsmerter i magen. Det er visst vanlig, men jeg håper det gir seg etterhvert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 4+2 :) fant det ut i går, men har følt det på meg hele uken, har bare ikke tørt å tatt test før nå. Har ømme pupper og mensmurringer. Gleder meg sykt til jeg er ferdig med første trimester :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Regner dere fra første mensdag i siste menstruasjon? Da e jeg i såfall 6 uker i dag, men siden jeg sluttet på p-piller og ble gravi med en gang mener legen min at ebefruktningen som regel skjer ca 14 dager etter normalt, så det betyr vel at jeg er i uke 4... helt umulig å vite når jeg ikka har hat normal syklus på 5 år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er vel i utgangspunktet fra første dag i siste mens. Jeg har ikke hatt mens på 3 år, pga hormonspiral, så jeg var på UL i dag for å prøve å finne ut hvor langt på vei jeg er. Legen tippa ca 5 uker utifra det han kunne se, som bare var en 3,3mm stor "klump". Skal på ny UL om 14 dager, så får håpe det er mer å gå utifra da!

Spennende å være gravid! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...