Gjest Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 baserer meg nå bare på vg.no, sikkert ikke til å stole helt på. Likevel; å legge ut i boks form om trekanter med tyskere, ei natt med Røkke:? Synes det er ganske dustete, jeg?
Monajenten Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 Er enig med deg, men det selger garantert;-)
prekæs Skrevet 10. september 2008 #3 Skrevet 10. september 2008 Jaja. Nå har hun snart en sønn som kan lese boka. Blir nok koselig det......
Sånn kan det gå Skrevet 10. september 2008 #4 Skrevet 10. september 2008 Men hadde du ventet annet av Mia Gundersens biografi da?
Gjest Skrevet 10. september 2008 #5 Skrevet 10. september 2008 har egentlig ikke forutsetninger til å vente eller ikke vente noe som helst...
MintCondition Skrevet 10. september 2008 #6 Skrevet 10. september 2008 Det er ikke bare dustete, det er dertil totalt uinteressant Hun er så pr-kåt at det er en skam, nå var det vel lenge siden "verden" hadde hørt noe fra henne..
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 10. september 2008 #7 Skrevet 10. september 2008 Lite forundrer meg fra den kanten. Er faktisk så ille at jeg ikke leser nyheter om henne lengre, for regner med at det er lavmåls, dustete eller i det minste lite gjennomtenkt.
Gjest Skrevet 10. september 2008 #8 Skrevet 10. september 2008 Hun ble visst SÅ sjokkert over all publisiteten boken hennes har fått, og så overrasket over at hun prydet forsiden av de fleste av landets aviser i dag. Hun kunne vel ikke vente annet etter slike avsløringer??
OsloMor Skrevet 10. september 2008 #9 Skrevet 10. september 2008 Mannen hennes er iallefall veldig kjekk og søt:-), ja og det er veldig viktig innslag i denne debatten, he-he;0
Dailis Skrevet 10. september 2008 #10 Skrevet 10. september 2008 Jeg synes svært lite om det. Bare å utlevere moren slik med en gang hun er død. " Så døde hun, og da fikk vi helt andre forutsetninger for å skrive boken, så første kapittel handler om hennes rusmisbruk." Herlig..........
*Olivia* Skrevet 10. september 2008 #11 Skrevet 10. september 2008 Det er vel like dustete med hennes utleveringer som andres biografer??? At hennes har et litt annet innhold en andres så er det vel like fullt utleveringer i like stor grad
Bettybu Skrevet 10. september 2008 #13 Skrevet 10. september 2008 Hehe, for en negativ gjeng!! Syns Mia er flott. At røkke prøvde seg på he..Og hva betyur en trekant avlsløring, er dere misunnelig??nne i fylla..Heilt ok å avsløre, han treng vel å få litt grums han også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå