Gjest Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 Hvordan går det med dere? Her har jeg ENDELIG fått mensen etter diverse Progesteronkurer, og begynner på Pergo om noen dager. Endelig kan vi også sette i gang prøvingen, nesten ett år etter pilleslutt... Dumt at dette skal være så forbasket innviklet for en del av oss! Men håper Pergo kan få litt fart på sakene :-)
kjære lille Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 Hiver meg på her jeg også..har gått på enkle pergo kur denne pp,såer spent på om det har hjulpet oss. Var på innv ul idag og da hadde jeg seff fått cyster på begge eggstokker,så hvis det ikke klaffer denne pp må jeg vente til cystene var borte for ny kur. Tok også blodp for å se om jeg har hatt el,er spent på svaret:) Har prøvd ett år nå,så håper det sitter nå. Dere får ha lykke til og håper pergoen vil gjøre susen for dere. Er det først kur eller?
simson Skrevet 10. september 2008 #3 Skrevet 10. september 2008 er ferdig med en pergokur jeg å,å håper på d beste...
Gjest Skrevet 10. september 2008 #4 Skrevet 10. september 2008 Første kuren her ja. Har svært sjeldne menstruasjoner, og fått påvist PCOS. Har prøvd å fremkalle menstruasjon med Progesteron-kurer, men måtte et par til før kroppen ville samarbeide... Har vært noen frustrerende måneder, hadde ikke trodd det kom til å ta nesten ett år før vi kunne begynne å PRØVE! Hva slags cyster er det du har? Jeg har også mange cyster på begge eggstokkene, men hørte ingenting om at det kunne være kontraindisert ved Pergo? Så utrolig spennende det blir i dagene fremover, skal krysse fingrene for deg :-) Krysser fingrene for deg også Simson, er det din første kur også?
simson Skrevet 10. september 2008 #5 Skrevet 10. september 2008 ja d er min første kur,men aner ikke når jeg har eggløsning eller om jeg allerede er gravid....har menssmerter,kvalme å tisser ofte...men tørr ikke håpe at d ble klaff på første forsøk.
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 10. september 2008 #6 Skrevet 10. september 2008 Jeg har også gått på en enekl kur nå. Fikk desverre ikke EL. Og mensen kom 8 dager etter IKM: Men jeg må si det er en veldig merkelig mens... Blør nesten ingen ting og er mest brunlige greier... Skjønner ingen ting jeg...
kjære lille Skrevet 10. september 2008 #7 Skrevet 10. september 2008 Huff ja,det må jo være veldig frustrerende. Når en tror en ting skal hjelpe også tar det sånn tid og blir bare kluss!! Får håpe det blir full klaff etter pergo kur nå da:) Jeg vet ikke hvilken cyster det er,men de har kommet etter at jeg starta på pergo iallefall. Var ikke farlig da..Tar imot alle kryss jeg får med takk:) Simson..jeg å er øm i livmors området,små kvalm til tider og er på do hver natt noe som jeg aldri har vært før. Så håper det er ett tegn:) Lykke til og hold oss oppdatert da:)
Gjest Skrevet 10. september 2008 #8 Skrevet 10. september 2008 Får håpe det klaffer for oss alle sammen snart :-) Når skal dere teste da? Og Snoopy, når skal du i gang med kur nr.2?
simson Skrevet 10. september 2008 #9 Skrevet 10. september 2008 ja d var rart ja,så du mista el da....trodde den kuren her skulle hjelpe til jeg...
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 10. september 2008 #10 Skrevet 10. september 2008 Jeg har veldig lyst å ta en ny kur nå. Men så sies det jo at det pergoen virker i pausemnd også. Men jeg fikk jo ikke noe EL, så da kan jeg vel kanskje begynne på ny kur??? Litt usikker jeg.
simson Skrevet 10. september 2008 #11 Skrevet 10. september 2008 mener du teste på el da,er helt fersk her jeg,hehe
simson Skrevet 10. september 2008 #12 Skrevet 10. september 2008 jeg er ferdi med min første kur,fikk beskjed om å vente en mnd før jeg tok neste jeg asså,
Gjest Skrevet 10. september 2008 #13 Skrevet 10. september 2008 Jeg har skjønt det er litt ulik praksis på det, kan du ikke ringe gynekologen og spørre? Så lenge du ikke har fått EL så er det da vel ingen grunn til å vente? Jeg hadde nå ringt og konferert med gyn :-)
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 10. september 2008 #14 Skrevet 10. september 2008 ja, jeg får ta å ringe. Jeg har også en lett grad av pco, så det er ikke alltid man får EL ved pergo. På noen så virker ikke pergo i det hele tatt. Men jeg håper jeg ikke er en av de.
Gjest Skrevet 10. september 2008 #15 Skrevet 10. september 2008 Da satser vi på det :-D Lurer på en liten ting, jeg. Hvis jeg får mensen om ca. 30 dager, betyr det da at jeg har hatt EL eller kan jeg få mensen uten å ha hatt EL? Og hvis jeg ikke får mensen, har jeg da ikke hatt EL? Jeg skal nemlig ikke ta blodprøver for å sjekke om jeg har hatt EL, i alle fall ikke i første omgang.
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 10. september 2008 #16 Skrevet 10. september 2008 hmmm... Litt usikker, men har hørt at man kan få mensen selv om man ikke har hatt EL, og omvendt. Men hvis jeg tar feil, så si ifra!
simson Skrevet 10. september 2008 #17 Skrevet 10. september 2008 Hei,lurer på noe,har vært inne på skravlebokssen eller rommet,hva det heter.Er d egne chattesider for hvert forum liksom?tenkte på vi som skriver her,vi kunna jo chatta ilag,men må alle være i skravleboksen da.....går jo mye forter å få svar å sånt der inne,nesten som msn d.
Gjest Skrevet 10. september 2008 #18 Skrevet 10. september 2008 Det var en god ide, har aldri prøvd det jeg. Hvordan fungerer det mon tro?
simson Skrevet 10. september 2008 #19 Skrevet 10. september 2008 oppe på sida her står d chattere,klikk deg inn der,så kommer du til:start chatt,da er du inne
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 10. september 2008 #20 Skrevet 10. september 2008 jeg er inne på chaten!! På skravlesiden. Kommer dere dit?
Natta & Alexandra *gravid* Skrevet 10. september 2008 #21 Skrevet 10. september 2008 Heisann.. Så bra at blødningen endelig kom da ) Jeg går jo bare å venter jeg da.. Hadde positiv EL på dag 15 og 16... Og vi hadde sex noen dager før.. Natt til dag 14 faktisk.. Så det er jo en liten sjanse da.. Men prøver å ikke tenke på at det!! Tenker bare at mensen skal komme om 2 uker, så får alt annet bli bonus!! Er på dag 18 nå da.. hehe.. Så må nok bare vente ei stund... Håper det klaffer for dere andre på pergo kuren da )
Gjest Skrevet 10. september 2008 #22 Skrevet 10. september 2008 Natta&alexandra! Så hyggelig at du har slengt deg på også :-D Ja, etter et par kurer er jeg endelig i gang jeg også ;-) Blir veldig spennende å følge med deg utover!
liber Skrevet 10. september 2008 #23 Skrevet 10. september 2008 hei:) henger meg på her. har aldri vært her inne før, men så dere snakka om pergo, er det da pergotime dere mener. for jeg fikk det a legen men har aldri prøvd. noen som vet om det funker?? liker ikke ta tabletter jeg aldri har prøvd før. veldig skeptisk. håper på svar;)
*mitt største ønske* Skrevet 12. september 2008 #24 Skrevet 12. september 2008 har hatt eggløsning idag jenter=) så nå får vi se om spira sitter på 1 pergo-kur=) **TVI-TVI**
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå