Gå til innhold

Privat tidlig UL i Oslo/Akershus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips om hvor jeg kan foreta denne? ..ca i uke 12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange går til Majorstuaklinikken. Vi var der i uke 10, veldig fornøyde:)

Skrevet

Hei, og takk for svar! Er det slik at man helst bør komme med en grunn til hvorfor man ønsker så tidlig UL? Har hørt at de spør om dette på Majorstuaklinikken. Vi går kun for "nysgjerrgjhetens" skyld ..

Hadde du utvendig eller innvendig UL i uke 10?

Skrevet

De spurte om det var noe spesielt vi lurte på. Vi svarte at det var det ikke. Bare for å få det bekreftet og at det skulle bli litt mer virkelig. De var fortsatt like hyggelige. Det var utvendig.

Gynekologen kunne da, i uke 10, kun se om det var ett eller fler foster, om det levde, og om det hadde vokst nok i forholdt til utviklingen. Han var ivrig på at vi måtte komme tilbake i uke 12 , for da kunne vi få vite en del mer. Men da var det ikke nødvendig for oss.

Nå er det bare en uke igjen til ordinær ul i uke 18. Kan ikke fatte at tiden endelig har kommet!

Fikk time to dager etter jeg ringte.

Skrevet

Vi har en datter på 2.5 år fra før, som vi så på 3D ul på majorstuaklinikken i uke 30, og det var ihvertfall veldig fint :)

Vi ønsker oss dit på samme grunnlag som dere nå så tidlig i svangerskapet, så da regner jeg med at vi tar oss en tur.

Skrevet

Jeg har vært på tidlig ul hos en gynekolog(husker ikke navn) på Linderud senter i uke 9, og på 3D ul på Majorstuaklinikken i uke 27. Veldig fornøyd med begge to:)

På Linderud hadde jeg henvisning fra lege, men tror ikke det er nødvendig for å få time. Fikk time samme dag:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...