Gå til innhold

Er dere eller ungene medlem av noe?

lillesøster skal bli storesøster

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker da på bokklubber ol

Samboern er medlem av bestselgerklubben, han har omtrent ikke lest en bok i sitt liv, og gjør det ikke nå heller, men er veldig "lettlurt" når telefonselgere ringer. Vi må jo bare avbestille bøkerne, men glemmer det ofte, og sitter med massevis av bøker vi ikke leser, men er fine å gi bort.

Jeg er medlem av hobbyklubben. Var et godt velkomst tilbud, er ikke så mange av bøkerne som interesserer meg der heller, men det er fine bøker å gi bort, men avbestiller jo det jeg husker å avbestille.

Jeg er med i atelie margarethas håndarbeidsklubb, men har så mange broderier nå som jeg ikke rekker å gjøre ferdig, så det har blitt til at mange pakker blir avbestillt her og.

Samboern er Liverpool medlem og får blad med jevne mellomrom

Ungene er medlem av 2 forskjellige bokklubber, men jeg avbestiller stortsett alt her og.

Eldstemann er medlem av donald, han får blad hver uke.

Jeg abonerte også på allers en periode, men var ikke fornøyd med bladet.

Ser utfra det jeg har skrevet her at jeg nok kommer til å si opp noe nå veldig raskt. Er jo ikke noe vits å være medlem når vi ikke leser bøker;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har fryst medlemskapet i bokklubben til eldstemann, han har masse bøker og jeg syns det var stress å huske å avbestille. Kommer nok til å melde han ut.

Jeg selv abbonnerer på Foreldre&Barn og Mamma, og det kommer jeg til å fortsette med.

Skrevet

Glemte av foreldre og barn da, det abonerer jo jeg også på.

Skrevet

Jeg har meldt oss ut av alle bokklubber, tar det igjen i hyppige bibliotek og bokhandle-besøk. Abonnerer på Kamille og shapeup og guttungen er med i ManU klubben og får blad derfra. Ellers ramler det ulike aviser inn her hver dag.

Var med i en CD-klubb, det var genialt. Men så fant vi play.com....

Skrevet

Jeg og samboer er medlem av diabetesforeningen, så vi får blader derfra. Jeg abbonerer også på Vålerenga bladet. Eller er det lite her. Jo forresten, abbonerer på Hagen for alle..

Skrevet

-Jeg har nettopp meldt meg ut av bestselgerklubben. Dritt bokklubb, bare tull fra første dag.

- Jeg er medlem på elixia, en lokal foto-klubb og røde kors. Abonnerer på DetNye.

-Gubben er vel ikke medlem i noe... Røde kors men det er familie medlemskap.

-Barna er medlemmer i turnen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...