Joikaboll@ Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 En gang i tida samla jeg på en del "kjims" derfra, men etter at jeg flytta har det ikke blitt mer. Lurer nå på om jeg skal samle på tinnglassene igjen eller om jeg skal se å få solgt dem.
Gjest Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 Nei, de finnes ikke lenger. Jeg sitter også med ujevnt antall tinnglass.
Joikaboll@ Skrevet 10. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. september 2008 Det var da som pokker da. Jeg syntes glassene er fine jeg, skulle gjerne hatt komplett. Men da tror jeg jammen jeg skal prøve å kvitte meg med dem. Hmmm..... hva kan jeg ta for dem evt?
Gjest Skrevet 10. september 2008 #4 Skrevet 10. september 2008 Det spørs om du får noe særlig for dem, jeg har prøvd å selge mine glass på finn 2 ganger uten hell. Jeg satte dem da til halv pris. Jeg har funnet ut at det går å ha annet hver hvitvin og rødvinsglass på bordet...ser ganske tøft ut.
Joikaboll@ Skrevet 10. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. september 2008 Ok, jeg har ikke så mange da, men annen hver høres jo litt stilig ut. Har andre glass som jeg bruker, koster ikke så mye å legge dem ut på finn annet en at jeg tror jeg skal prøve.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå