Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 Spiser dere ikke en rosa biff når dere er gravide? Vi skal ikke spise rått kjøtt, men en rosa biff er jo ikke rått kjøtt? Den er jo varmebehandlet, bare ikke lenge nok til å bli knusktørr liksom.. Makan til hysteri skal du lete lenge etter!!
Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 Ja, jeg gadd ikke svare i den tråden, engang. Kan jo snart ikke spise annet enn grovbrød med syltetøy(kokt, vel og merke) på. For leverpostei og annet kjøttpålegg er vel "farlig"? Og ost høres ut som om det er gift, alt sammen. Litt fornuft er sunt å bruke, faktisk. Det går an å spise det meste, selv som gravid.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #3 Skrevet 10. september 2008 Og by the way; jeg har vært til syden i begge mine svangerskap(Hellas). Spiste mat der, gjorde jeg også NN 17:12
Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #4 Skrevet 10. september 2008 Syden ja.. Det er ihvertfall livsfarlig... Jeg har også vært i syden i mine svangerskap.. Det er nesten ikke til å tro at jeg har friske barn.. Og vet du hva.. En gang så satt jeg ved siden av ei som røyka... Hehe!!
Serenity Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 10. september 2008 #5 Skrevet 10. september 2008 Kjøttstykker som biff har ikke farlige bakterier som e.coli i midten, og er helt trygt å spise rosa Det er bare utsiden av kjøttet som kan ha vært utsatt for bakterier (annet enn det som allerede er i dyret når det slaktes, vel å merke).. Det eneste jeg holdt meg unna som gravid var alkohol, battery/red bull ol, kattedoen og røyk så godt jeg klarte
Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #6 Skrevet 10. september 2008 Jo det gjorde jeg når jeg visste kvaliteten på kjøttet var godt. Det dummeste jeg har hørt er folk som ikke spiser jordbær fordi det har vært så nærme jorda, toxoplamose vet dere;0
Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #7 Skrevet 10. september 2008 hahaha... Ja, DET er farlig, det;) *rister på hodet, og ler*
Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #8 Skrevet 10. september 2008 Takk Gud for at det er flere av oss som ikke er helt hyper hysteriske, og bruker vanlig vett og forstand! Lykke til videre i svangerskapet flickor....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå