Gå til innhold

Takkekort i forbindelse med fødsel


gmos

Anbefalte innlegg

Vi ønsker å sende ut takkekort for gaver vi har fått i forbindelse med at gutten vår ble født. Når bør man sende ut dette? Er det noen som har tips til fine og ikke altfor dyre takkekort? Lurte litt på å ha lyseblå kort og så bare framkalle diverse bilder som vi limer inni kortet og så skriver personlige kort til alle. Noen som vet hvor jeg kan få tak i sånne kort?

Håper på masse gode tips! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi skal gjøre akkurat det samme og jeg har bestilt takkekort nå og venter på å få de!!! Sender de ut så fort jeg får de, barselbesøkene er jo over nå(3uker siden han ble født) og da syns vi det er greit å sende det ut!!

Jeg har bestilt på www.elkjop.no, der kan man sette inn et bilde selv og få de ferdige med tekst. Var flere å velge imellom, vet ikke om det er det du er på jakt etter men......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Pappan her i huset lagde takkekort på dataen, vi villa ha de veldig enkle, så det er bare bilde av barnet på framsiden, og så må vi skrive på selv på baksiden. Vi lagde så det ble plass til 4 kort på en A4 side.

Så fikk vi disse trykt opp på 200grams papir på et kopisenter i byen, hvor de også kutta for oss.

Syns de ble veldig fine, og kosta ca 250 kr for 68 stk.

Var kanskje ikke superbillig, men de ble veldig fine!

Fordelen med å ikke ha ferdig tekst på er at vi kan sende de som blir til overs som en liten hilsen i andre anledninger også:)

 

Tenker å begynne å sende ut etterhvert som vi har får skrevet dem, gutten vår er 4 uker nå.

Men gidder ikke å stresse veldig med det enda, tror ikke noen forventer kort veldig fort..

 

Ellers kan slike doble kort som du tenker på (tror jeg da) kjøpes på Norli/Ark, tror de har ferdigbrettete kort der.

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...