Gå til innhold

sushi spørsmål:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Disse frosne ferdigpakkene. Er det vanskelig? Og dugelig? Bør muligens kjøpe meg en kokebok.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De kan ikke sammenlignes med det du får på restaurant, synes jeg ihvertfall... Er ikke vanskelig dog. Prøv heller å lage på egen hånd.

Skrevet

Joda. Er snart der. Kjøpte fersk i går, og det smakte godt det. Men er jo temmelig kostbart da, og ikke ble jeg mett heller. Tittet i frysedisken og der var det en pakke til å mekke selv. Men tror nok kanskje en kokebok må til først. Vet ikke hva innholdet heter engang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...