Gå til innhold

mye kynnere.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har har hatt kynnerer en stund nå, men syntes det er mer og sterkere i dag, kan det være at det er noe på gang snart?? Har termin den 17 sept.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også termin 17/9, og har hatt en del kynnere, men nå den siste uken er det veldig lite av de! Jeg har begynt med modningsakupunktur, og prøver å slappe av når jeg er hjemme, så det er kanskje derfor kynnerne har gitt seg litt. Jeg hadde trodd at jeg skulle få mere kynnere nå mot slutten, men det er vel ikke fast det heller!

Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også masse kynnere. Er nå 5 dager over termin med nr 2. Forrige gan hadde jeg masserier i 4 dager, og da tok de vannet. Det var da misfarget og er nå bekynret for at disse kynnerne skal stresse barnet siden det presser på den hele tiden og.. Det er ikke vondt annet enn at jeg kjenner mensmurring og sammentrekninger...

 

Noen tips/ råd eller meninger????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det vært meg, hadde jeg trodd at noe var på gang! Er det lenge til du skal til jordmor? Kanskje greit å ta en tur ekstra. det er bedre å gå en gang for mye! Det er jo jobben dems og gjøre oss trygge!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.. vet ikkje ka æ skal svare på dette.. siden jeg har hatt masse kynnere siden i midten av juni.. altså tre måneder før termin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...