mamman til pia, eli og mari Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 hei alle gravide jenter/damer unge/gamle hehe som garangtert ikke den eneste hær inne tenker jeg navn, hva om vi alle skriver forslag som kansje kan hjelpe værandre på veien. Enkelt navn hva dere syns er fine og selfølgelig kombinasjoner med dobbelt navn ? noen inspirterte dær ute som har navn på lager ?? kom og hiv deg med i navne debatten:D NB!! ønska svært gjærne at ingen blir kritisert for navna di syns er fine selv om noen kansje vil tenke jaggu det var ett stygt navn, alle navn e fine på kvær sin måte håper denne debatten blir en fin en uten at noe blir såret og lei seg (har dere noe dere vil kristisere eller spy i fra dere, gå på kranglesiden)
mamman til pia, eli og mari Skrevet 10. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 10. september 2008 selv synes jeg at disse er fine navn! tonje, sara, elin , leander, trym, noah, ask , iselin, charlotte, elias, mathias åååå det e så mange fine navn men har egenlig gått tom for navn i hode mitt, og ingen av navna kan æ egenlig ikke bruke siden di alt er tante barns navn, bestevenninners barn, venners navn osv..
atbjenta Skrevet 10. september 2008 #3 Skrevet 10. september 2008 Er så mange fine navn. Men vi liker veldig godt Emma Kanutte og Johannes, så vi har navnene klare. Andre navn som vi liker er bla: Emil, Sebastian, Henrik, Elias, Magnus, Karoline, Ina, Olida, Sofie, Louise!!
Tilde mai -09 + spire okt -10 Skrevet 10. september 2008 #4 Skrevet 10. september 2008 Jeg synes disse navnene er fine: Jonas Ella Noah Hanna Tobias Leah Sarah Sander Men jeg og sambo er ikke helt enig om hvem det blir ennå
Baby<3 Skrevet 11. september 2008 #5 Skrevet 11. september 2008 Disse syns eg er fine: Angelica Melissa Marikken Alicia Nicoline Oliver Sebastian Mathias Matheo Og selvfølgelig Celine da..
Lillemus&mamma'n Skrevet 11. september 2008 #6 Skrevet 11. september 2008 Mine favoritter: Sanna Vilja Sine Mira Stella Mina Silas Lukas Mika Tian
Lillemus&mamma'n Skrevet 11. september 2008 #7 Skrevet 11. september 2008 ... det er utrolig mange andre navn som er kjempefine, men jeg har liksom slått fra meg de som er "brukt opp" av venner og familie... (Birk, Elias, Mille, Jonas...)
Gjest Skrevet 11. september 2008 #8 Skrevet 11. september 2008 jeg synes disse er fine: markus, marthe, mathias, sebastian, emil, sunniva
Aprilprins<3 *fødeklar* Skrevet 11. september 2008 #9 Skrevet 11. september 2008 Navn er søren så vanskelig!! Og jeg syns guttenavn er vanskeligst. Jentenavn: Ida Marie Alise Oda Mina Nora Guttenavn: Sondre
annabanana Skrevet 11. september 2008 #10 Skrevet 11. september 2008 Ebba Elly Ellinor Hedvig Eila Hilja Brage Bendik Håkon Sivert ..også Anna da såklart!
Mathilde og mini Skrevet 11. september 2008 #11 Skrevet 11. september 2008 Irmelin Marie/Maria Amalie Benedikte Vanessa Tobias Kristian ....og jeg trenger litt hjelp til en pent gutte navn som begynner på B.....
Topp 10. Skrevet 11. september 2008 #12 Skrevet 11. september 2008 Disse navnene har vi tenkt på: Vi har Vida fra før. Noah Sebastian Elias Luka Casper Patrick Oliver Liam Marie Filippa Ylva Alva Nora Mali Emilia Emine Vanskelig dette med navn:)
mamman til pia, eli og mari Skrevet 12. september 2008 Forfatter #13 Skrevet 12. september 2008 dytter den opp litt jeg
nattergal78 Skrevet 12. september 2008 #14 Skrevet 12. september 2008 Veldig vanskelig med guttenavn synes jeg her er mine forslag; Jentenavn: Iselin Sofia Henni Sienna Isabel Liesl Louisa Rebecka Hanna Amalie Alba Anea Jenny Guttenavn:Frantz Francis Niclas Levi Lucas Phillip Simon Scott Victor Benjamin
Dossa :) Skrevet 12. september 2008 #15 Skrevet 12. september 2008 Guttenavn Mathias Henrik Jonas Jens Oskar Olav Lukas Kasper Jentenavn Mathea Mathilde Johanne Selma Helena Sanna Mia Maja Tilde Tilje Frida
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå