Gjøkeredet③ Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 Sikkert verdens teiteste spørsmål, men er litt nysgjerrig.. Kan ikke huske å ha lest noe sted. Er det et fasitsvar? Når man har så og så mange dager igjen, eller uker?
Girlygirl83 Skrevet 10. september 2008 #4 Skrevet 10. september 2008 På mammanett.no står det at man er offisielt høygravid når man starter på 3.trimester... Hm...
November nurk, i Desember Skrevet 10. september 2008 #5 Skrevet 10. september 2008 ingen fasit da med andre ord?? lurte faktisk litt på dette selv
Kine med passasjer:) Skrevet 10. september 2008 #6 Skrevet 10. september 2008 Siste 6 ukene har jeg hørt:) Synes det høres fornuftig ut jeg, så jeg sier at det er sånn jeg:D
GuttemammaTilTo Skrevet 11. september 2008 #7 Skrevet 11. september 2008 jeg har hele tiden fått vite 40 dager igjen..:-)
temine Skrevet 11. september 2008 #8 Skrevet 11. september 2008 Mener det er når man har 40 dager igjen ja. Jeg var i alle fall ikke høygravid i uke 28 når jeg starta på 3. trimester....nå derimot kan jeg jo ikke sitte med rett rygg fordi magen er så høyt oppe. Er vel en betegnelse på at magen er på sitt høyeste og ikke kommer lenger opp (og takk for at den ikke gjør det;))!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå