Gjest Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 Røykerene har blitt jagd ut av husene. Jeg har alltid hatt sympati for dem. La de få røyke hvor de vil ute, mente jeg. Helt til nå. Kvalm og med luktesans 10 ganger bedre enn vanlig, var det forferdelig å gå forbi røykerene utenfor inngangen på sykehuset i går. Jeg prøvde så godt jeg kunne å holde pusten til jeg var forbi. Det hadde ikke gjort noe om askebegrene ble trukket 10 meter til fra inngangen, slik at de som ikke tåler røyken hadde mulighet til å komme inn uten å bli utsatt for den.
Silje og Vaniljebollene Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 Her er det ikke lov engang, å røyke utenfor døra. Det står et eget skur litt lenger borte til det, ca 20 meter. Likevel greier ikke røykerne å gå bort der, sånn at det må gå ut over oss som faktisk bryr oss om helsa vår. Skal vi vente på taxi, må vi enten jage dem selv fra inngangspartiet, eller stå og inhalere gift sammen med dem. Kommer aldri noensinne til å skjønne hvordan noen kan gjøre noe de vet er så skadelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå