påtjukken Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 noen som vil skravle litt her? hehe... hvordan er tålmodigheten jenter?
Barbarella og froskebarna Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 tålmodigheten er faktisk mye bedre enn forrige mnd, jeg har bestemt meg for å tolke alle symptomer som pms, og det fungerer faktisk! Men jeg klarer jo ikke å la være å jage på symptomer helt, da. Testet meg nesten gal forrige mnd, så skal i hvert fall ta det med ro på den fronten nå, jeg får heller teste når mensen evt er forsinket. Hvis jeg klarer det... Hvordan går det med deg da?
påtjukken Skrevet 10. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. september 2008 eg er faktisk ganske tålmodig av meg.. har ikkje testet før ikm noen gang, men denne gangen skal eg teste dagen før for eg og ei venninne skal teste samme dag.. hehe... men har litt syklus klyss så derfor eg ikkje gidder å teste før eg skulle hatt tr.. men tror det begynner å komme seg no så er veldig spent:) når har du/dåke ikm? ikm 21 sept her:)
wowo Skrevet 10. september 2008 #6 Skrevet 10. september 2008 Hei. Syklusen min er litt tullete, en gang mellom 17 og 21 er IKM. Tror jeg kommer til å slite med å ikke teste, men skal prøv å holde meg...
Snuppa's mamma Skrevet 10. september 2008 #7 Skrevet 10. september 2008 Hei hei:) Ikm søndag 21 sept her, er vel litt tidlig å kjenne noe enda, el var jo bare for noen dager siden!! Men er jo lov å kjenne litt etter hehe, men skal prøve å være tålmodig med testingen denne gangen!! Blir for dyrt sånn som jeg har holdt på!!!
påtjukken Skrevet 10. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 10. september 2008 hehe ja ikkje lett å ikkje holde seg fra å teste:) men skal jo prøve.. og eg må jo vente til 20 sept for eg og ei venninne skal teste samme dag:) blir spennende det, men eg har liten tro på at det blir pos.. er ikkje så optimist... men men.. jobber no med saken.. men me skal nok bli gravide alle sammen ja:)
Amia Skrevet 10. september 2008 #9 Skrevet 10. september 2008 ikm mandag 15 Sept....bare 4 hele dager igjen nå... Tålmodigheten begynner å tære på ) Men har hatt litt tullete syklus sist gang...så jeg er forberedt på at om tr ikke kommer mandag, så kan det være syklusen som er forskjøvet igjen....
påtjukken Skrevet 10. september 2008 Forfatter #10 Skrevet 10. september 2008 uff, ikkje noe kjekt med klyss i syklusen!! har samme problem her og:( men det kommer seg nok sikkert etter kvart:)
malla85 Skrevet 11. september 2008 #11 Skrevet 11. september 2008 Så hvordan går det med dere andre i uke 38???? Noen symptomer som begynner å melde seg?
Sommer88 Skrevet 11. september 2008 #12 Skrevet 11. september 2008 flaut å spørre, men er veldig ny her inne så har ikke kommet inn i forkortelser å sånt. hehe hva er IKM?
mami78 Skrevet 11. september 2008 #15 Skrevet 11. september 2008 HeiBlir med dere...!IKM 19.9. I dag har jeg hatt ont i bekkenet. skjønner ikke hva det kan være.kanskje en cyste som sprakk...Litt utålmodig siden vi har prøvd et år nå...Noen som har symptomer allerede?
påtjukken Skrevet 11. september 2008 Forfatter #16 Skrevet 11. september 2008 ingen symptomer her, men er jo litt tidlig enda da.. har ikm 21.09 så rekner ikkje med symptomer enda:)
malla85 Skrevet 12. september 2008 #17 Skrevet 12. september 2008 Ingen symptomer her heller. ikm på tirsdag. Har SÅ lyst å ta en test, men er livredd for negativt resultat at jeg greier å holde meg... enn så lenge....
påtjukken Skrevet 12. september 2008 Forfatter #18 Skrevet 12. september 2008 uff.. kjenner eg begynner å bli utålmodig her og... mer enn vanlig.. ikkje bra.. hehe.. har jo ikkje ikm før 21.09.... tester tidligest 20.09.. er iallefall planen, men har ikkje vært så utålmodig før!!! hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå