Gå til innhold

Jeg er ikke lei, men....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes rett og slett det er en pine å gå her å vente på at smerte-helvetet skal begynne!!

Det er ikke det at jeg er lei og vil ha babyen ut, men jeg vil få overstått den fødselen... så kan de heller bare putte babyen inni igjen. :P

Tenk om man bare hadde visst hvilken dag det kommer???? Det synes jeg i det minste vi fortjener å vite!

Gruer meg sånn nå som jeg vet og begynner å huske hvordan smertene egentlig var... Det var bedre når jeg ikke visste hva jeg gikk til! hehe..

Har bare lyst å legge meg ned å begynne å grine og nekte å gå igjennom dette en gang til! Men det går jo liksom ikke...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hihi...kjenner meg litt igjen ja!:) Termin på samme dag også vi:)

Bruker vanvittige mengder energ om dagen på å innstille hjernen min på det som skal skje he he Og det VÆRSTE som du sier er....å vite at den følelsen kommer...når en husker hvordan det egentlig var he he HUFF....skal bli godt når vi er ferdige med dette og har de små nurkene våre armene istedenfor:)

Skrevet

åh, har vi det ja? Stilig!

Kansje vi føder samme dag også da :) Ser du er fra Bergen.. du skal ikke til Voss å føde da? Så møtes vi her??? hehe..

Skrevet

he he eg bor i Bergen ja...men er utvandret sogning...så mine 2 store barn er begge født på Voss faktisk:) Hadde en fantastisk jormor der borte...så herlig! Har bare positivt å si om føden på Voss:)

Denne gangen blir det nok KK...føles litt unødvendig å reise helt til voss når det tar 5 min ned på KK:) Men hvem vet...kanskje eg kommer til å angre den beslutningen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...