Gå til innhold

Er voksiposen for stor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen,

vi har bestillt en Emmaljunga edge duo vogn. Den har en liggedel med lengdemål på 80 cm og en sportsdel med lengdemål på 90+. Vi tenkte å kjøpe voksipose med brett istedet for bag til liggedelen av vogna, men da jeg prøvde det i butikken ble det ikke mye plass igjen til baby? Selv om jeg elsker tanken om en voksipose som kan følge oss lenge...

Kikket på voksi aktiv, men der er innertrekket jo ikke like mykt og deilig.

Vi venter vår første i desember, og ser fram til en litt kald, men mest sur vinter i københavn.

Kom gjerne med andre tips til pose!

• 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

i de fleste vogner er voksiposen altfor stor. brio happy, teutonia og mange av de nymoderne "byvognene har ikke plass til voksipose oppi bagen.

vi hadde en voksipose i simo vogna vår, og den passet akkurat oppi, men du så at posen tøt ut på siden av vogna. men babyen vår hadde faktisk god plass i bagen de første mnd. små barn elsker å ligger lunt og godt innpakket, og de tar ikke store plassen.

dere kan jo vurdere dunpose.

vi byttet ut voksiposen fordi den var dårlig til å holde på vormen og langt fra lun ( og enorm), med en odenwalder duinpose. den er 120 cm lang, men tar ikke nært så stor plass som voksiposen. den er varmere, har glidelås og du kan snøre den godt sammen i toppen på kalde dager så barnet ligger godt innpakket. posen har fått best i test, og er billigst på barnas hus (1499). finnes i ca 10 farger.

Skrevet

Hei du..

Om du er ute etter voksi, ambefaler jeg den nye modellen som heter Voksi urban.

Er med ull underst å den kommer i 2 lenger, slik at du enkelt ved hjelp av glidlåser bytter fra Bag til Sports lengde. Praktisk og varm :)

Heller ikke dyr, Barnas Hus selger den til ca 1899,- (mener jeg å husker den kostet)

http://www.voksi.com/view_product.php?id=10

• 1 måned senere...
Skrevet

jeg anbefaler lammeskinns pose. holder natrulig på varmen. varmoggo.com

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...