Gå til innhold

Hva skjer??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Igår fikk jeg mensen-trodde jeg ihvertfall. Blødde litt på dagen, friskt blod på papiret. Men det sluttet, kun litt brun utflod i går kveld, ingenting i dag! Lurte på om dette var verdens minste mens eller hva? Tok en graviditetstest nå bare for å utelukke den muligheten. Og hva skjer? En svak, men helt tydelig strek kommer fram! Nå er jeg helt kjempe forvirra, og vet ikke helt hva jeg skal tro.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

grattis, du er nok gravid :-)

Skrevet

Jeg blødde bittelitt friskt blod og så brunlig utflod av og til fra 6 til 2 dager før IKM. Testet positivt 4 dager før IKM (svaaaak strek, dobbeltsjekket med digital CB). Nå er jeg gravid i uke 5+4 og har ikke blødd noe mer. Gravitesten ble stadig sterkere, så jeg regner med at dette var en festeblødning. Høres ut som det samme som skjer med deg :-) Gratulerer med graviditeten og krysser fingrene for at spira di sitter :-)

Skrevet

Oi,oi. Kanskje det stemmer da. Syns det var så rart med den blødningen, men det er kanskje ikke så unormalt da? Blir nok en ny test i morgen. Håpe, håpe:o) Gratulerer med graviditeten, lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...