Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 Jeg er på randen av sammenbrudd, har et familiemedlem som hele tiden kritiserer meg. Hver gang vi treffes sier hun rett ut at jeg er feit og må slanke meg. Selv om jeg sier jeg er fornøyd med meg selv durer hun på. Hun kritiserer klærne mine, trekker og retter på de "for de henger så stygt på meg" som hun sier. Minner meg hele tiden på (hvis vi er ute å går) at jeg må tenke på hvordan andre oppfatter meg når jeg har hår på jakka, genseren stikkende utfor jakka ol. Jeg bruker til og med feil dopapir!! Ja tenk, det er også kritikkverdig. Hun kan godt mase en halv time om alle produkter jeg må bytte til ovs. Forteller jeg min mening om ting og tang ler hun meg bare rett oppi ansiktet. Hun synes mine venner er merkelig, noen er jo til og med sammen med en utlending...huff ja, det er horribelt!! Jeg orker ikke mer nå, har sagt ifra at jeg ikke ønsker å treffe vedkommende så ofte. Men da lo hun meg opp i ansiktet å sa; større egoist enn deg skal man leite lenge etter!! Har tatt det opp med resten av fam, de fleste er på min side, men også andre har problemer med dama. Hvordan bli kvitt henne? Nå er det mulig hun har skaffet seg jobb der jeg jobber!!
Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 Jøss, den dama kan ikke ha det godt med seg selv! Jeg hadde unngått å være sammen med henne i den grad det lar seg gjøre. Men gjør hun sånn i andres påsyn også? I så fall bør jo noen andre ta henne når det skjer, sånn at hun blir satt på plass. Ellers går det kanskje an å sette seg ned på tomannshånd og snakke med henne om hvordan du opplever situasjonen?
Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #3 Skrevet 10. september 2008 hun er så slu den dama at du aner ikke. Med en gang det kommer noen eller er andre tilstede sier hun ingenting negativt om meg. Men har tatt det opp med mine nærmeste, noen har prøvd å snakke med henne, men hun sier hun ikke forstår problemstillingen!!!! For noen år siden snakka jeg skikkelig ut med henne på tomannshånd, sa at jeg følte meg mobbet, tok det veldig persolig og ble deprimert av all hakking. Men hun svarte i kjent stil; "så tydelig at du bare tenker på deg selv-kontaken med fam kan du ikke kutte. Da er du mer egoistisk enn jeg ville trodd". Men nå er jeg i ferd med å bli helt ødelagt, så jeg må bare bryte all kontakt. Bare fortalt helt overfladiske ting her, hun er rett og slett ødelagt all selvtillit hos meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå