Tre jenter søte små Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 Er det bare jeg som synes at fedrene var mer sexy enn brudgommen? Heheh..eller begynner jeg å få "gammel smak "
AnonymeAnine Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 Har ikke tenkt på det men er enig:) Brudgommen virket litt slesk. Colin Firth = sexyyy...
TreHjerter Skrevet 10. september 2008 #3 Skrevet 10. september 2008 enig!!!!!! slutter aldri å sikle etter pierce brosnan jeg da....
du og jeg og vi to Skrevet 10. september 2008 #4 Skrevet 10. september 2008 Hehe, nei. Han var jo ingenting.
ana baroma Skrevet 10. september 2008 #5 Skrevet 10. september 2008 Nope, men jeg er i grunnen glad jeg ikke "tenner" på tyveåringer... Både Colib Firth og Pierce Brosnan er jo litt å kikke på også, da... *glede seg til DVDen kommer*
Tre jenter søte små Skrevet 10. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. september 2008 Har egentlig aldri likt Pierce brosman, men i denne filmen var han jo utrolig HOT Kanskje det er noe spesielt med modne menn
Simbasa Skrevet 10. september 2008 #7 Skrevet 10. september 2008 Jeg likte også Colin Firth best. Brudgommen minte meg om disse sleske guttene som "slept around" da vi var tenåringer. Men kan også være fordi han var vel ung for meg.
Mrs. Kaizer Skrevet 10. september 2008 #8 Skrevet 10. september 2008 Colin Firth er jo bare så deilig da.. Jeg har ikke sett filmen ennå, men gleder meg til den kommer på dvd. Noe sier meg at jeg kommer til å elske den filmen:)
Mamsen86 Skrevet 10. september 2008 #9 Skrevet 10. september 2008 Jeg må ærlig innrømme at "dobbel-O-7" var rimelig heit i den filmen, ja! ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå