Gå til innhold

Hva kan jeg servere...?? Veldig glad for tips!! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ha tupperware party, og da kommer det mange forskjellige damer her. Har du tips til hva jeg kan servere? helst oe enkelt som kan inntas uten bestikk :) gjerne noe sunt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med pizza med rød pesto i stedet for tomatsaus + spekeskinke, parmesanost og ost som toppes med ruccola etter den er stekt? Alltid en slager når jeg har servert den! (Og spekeskinken og parmesanen går jo fint an å spise for gravide etter det er varmebehandlet). Evt kan parmesanosten droppes. Mye smak i pesto og spekeskinke :-)

Skrevet

lag en laksepizza! Dødsgodt! Først setter du en pizzadeig, kjevler den ut, steker den uten noe på. Må ikke blir helt sprø for da bare sprekker den. Avkjøl bunnen litt. Så smører du creme fraiche på hele bunnen, legger røkelaks eller røkt ørret så hele er dekket. Strimle litt rødløk og strø over, deretter kapers og noen klatter sort eller rød rogn her og der. Ser kjempelekkert ut og smaker himmelsk!! Så kan du dele den ferdig opp i trekanter så blir det ikke noe mas med bestikk osv, bare serviett til hver eller hvordan du syns er greiest... Jeg har fått masse positive tilbakemeldninger på den:)

Skrevet

Frukt fat med vanilje kesam som dip og twist. Enkelt og greit.

Men den pizzaen med pesto må jeg prøve. høres kjempe god ut.

Skrevet

Be tupperware-konsulenten om å lage noe- da får hun jo også demonstrert mange produkter.

Da jeg var konsulent lagde jeg alltid noe når jeg kom til ei vertinne (ei enkel kake, porsjonspizza, salat, gjærbakst el. l) - syns det var veldig greit både for min egen del og for vertinna sin del som slapp å tenke ut hva hun skulle lage, og ikke minst styret på forhånd :o)

Skrevet

Frukt / grønnsaker med dipp.. Grei måte å demonstrere bruk av tupperwareprodukter.. Hehe.. Pluss Gulrotmuffins.. Enkelt, raskt og godt alt sammen :-)

Skrevet

Sist jeg hadde tuuperw.perty lagde hun en kringle med vaniljekrem uten å ta i deigen...

Fungerte fint, ellers er det det frukt hos meg når det er slike ting..

Skrevet

Tusen takk for gode idèer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...