Gå til innhold

Noen som kan drømmetolkning her da?

Anbefalte innlegg

Gjest Sauen har reisefeber
Skrevet

Som nevnt i et annet innlegg, har jeg en drøm som går igjen og igjen (med variasjoner). Jeg drømmer at jeg skal ut og reise, kommer på flyplassen og har glemt noe - enten pass, billett, koffert eller unge. Andre ganger kommer jeg for sent til flyet, eller har mistet lommeboka og minibankkortet.

Hvis dette hadde vært noe jeg ikke drømte så ofte hadde jeg ikke tenkt noe på det, men jeg drømmer det i perioder opptil en gang i uka, og har gjort dette i flere år.

Kanskje det ligger noe bak det, det er jo mye psykologi når det kommer til drømmer... Hadde vært spennende hvis noen som kan litt om dette hadde sagt litt om det =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan foeler du deg i droemmen? Foeler du at du burde reise, men at noe hindrer deg? Knaskje reise symboliserer utvikling eller bare noe du gjerne skulle gjort? Eller er du kanskje glad for aa ha en unskyldning for aa ikke dra?

Skrevet

Jeg blir alltid lei meg og veldig stressa for at ting har gått galt, og får ekkel følelse i magen av dette her... Våkner opp og er helt superstressa... Hehe, sikkert noe jeg egentlig burde ha gjort som jeg ikke har tid til eller noe.

Skrevet

Følelse av å ikke strekke til - uansett hvor "forberedt" man er så er det alltid noe man har glemt/ikke gjort godt nok? Ting blir litt for mye?

Skrevet

Det høres ut som oppsummeringen av livet mitt de siste årene, ja...=P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...