lillesøster skal bli storesøster Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 Og hva pleier dere å grille? Jeg liker best å grille laks, men det er ikke så ofte vi griller det, er litt mer "styr". Griller oftest flintstek og pølser. Og hva har dere til tilbehør? Vi har oftest bare potetsalat, men jeg liker gjerne å ha litt salat, ferdig posesalat eller noe jeg har laget selv med agurk, tomat, paprika, mais ol til.
moota m storebror&lillebror Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 Jeg elsker å grille hamburger!! Og kyllingfilet er godt. Men det blir en del pølser og da både storesøster og pappan elsker det. Lillebror spiser egentlig alt, men har fått pølser opp i halsen i sommer tror jeg, for det vil han slett ikke ha. Jeg har ketchup, salat og dressing til både hamburger og kylling. Før hadde vi ris og saus, men er på lavkarbo så har ikke hatt det siden jeg begynte. Sambo vil ha stekt løk og rekesalat på pølsene (ketchup og sennep) og ellers det som jeg har.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 10. september 2008 #3 Skrevet 10. september 2008 Liker best å grille rent kjøtt eller laks. Steker ofte laksen inni stekovnen litt først, tar så lang tid hvis ikke.. Som tilbehør har vi alltid frisk salat, og hvis vi er skikkelig sultne koker vi ris eller steker båtpoteter i ovnen og lager en god saus attåt.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå