babyloveyou Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 Skal ut på lørdag. Og det er ikke så ofte. Har to små barn fra før, og barnevaktene står ikke akkurat i kø ;-) Har etter eggløsningstest hatt eggløsning denne uken, og vi prøver. Hadde ma i juli. Har som sagt født to barn, og brukte jo opp til et år på å bli gravid. Jeg har ikke lyst å stresse denne gangen slik som jeg har før. Altså blitt litt for opphengt i det, og blitt like skuffet hver mnd.. Vil leve som normalt. Men samtidig kan vi jo være heldig.. Hva gjør dere?
blirjegsnartmamma Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 Ja.. jeg lever akkurat som før. Skal sies at jeg ikke gjorde det de første mnd - fordi jeg jo KUNNE være gravid, eller bli det i dag eller imorgen Men nå er jeg straks i min 10 prøver mnd, og vet at dette kommer til å ta tid. Så for å prøve å roe meg selv litt gjør jeg som jeg pleier og koser meg litt iblant
floga har endelig fått spire Skrevet 10. september 2008 #4 Skrevet 10. september 2008 Jeg lever akkurat som før:)
Achieved my Everest79-♀2010 Skrevet 11. september 2008 #5 Skrevet 11. september 2008 Hej Jag dricke men inte mer än 1-3 öl.. nu dricker jag väldigt lite generellt så det e inga problem för mej=) Men kan ju dricka mellan mens å el å så ta det lite lugnare mellan el å ikm.. Men tror då inte det e farligt å dricka alltså, man ska ju leva som normalt. Vet ju om folk som blivit gravida utan att veta det och festat massa första månaden men fått helt friska barn=) Lycka till Maxum.. själv e jag åxå på ny prøverunde efter en MA 1 augusti, har inte fått mens än. Testade neg på graviditetstest i tisdags å positivt på el-test igår så får hoppas det stämmer=) Men samtdigt vågar jag inte tro på några tester innan mensen kommit eller en lege säjer: DU GRAVID=) hihi.. Kram
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå