Gå til innhold

Drikker dere alkohol?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ut på lørdag. Og det er ikke så ofte. Har to små barn fra før, og barnevaktene står ikke akkurat i kø ;-)

Har etter eggløsningstest hatt eggløsning denne uken, og vi prøver. Hadde ma i juli.

Har som sagt født to barn, og brukte jo opp til et år på å bli gravid.

Jeg har ikke lyst å stresse denne gangen slik som jeg har før. Altså blitt litt for opphengt i det, og blitt like skuffet hver mnd..

Vil leve som normalt.

Men samtidig kan vi jo være heldig..

Hva gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja.. jeg lever akkurat som før.

Skal sies at jeg ikke gjorde det de første mnd - fordi jeg jo KUNNE være gravid, eller bli det i dag eller imorgen ;)

Men nå er jeg straks i min 10 prøver mnd, og vet at dette kommer til å ta tid. Så for å prøve å roe meg selv litt gjør jeg som jeg pleier og koser meg litt iblant :)

Skrevet

Jeg lever akkurat som før:)

Skrevet

Hej

Jag dricke men inte mer än 1-3 öl.. nu dricker jag väldigt lite generellt så det e inga problem för mej=)

Men kan ju dricka mellan mens å el å så ta det lite lugnare mellan el å ikm..

Men tror då inte det e farligt å dricka alltså, man ska ju leva som normalt. Vet ju om folk som blivit gravida utan att veta det och festat massa första månaden men fått helt friska barn=)

Lycka till Maxum.. själv e jag åxå på ny prøverunde efter en MA 1 augusti, har inte fått mens än. Testade neg på graviditetstest i tisdags å positivt på el-test igår så får hoppas det stämmer=) Men samtdigt vågar jag inte tro på några tester innan mensen kommit eller en lege säjer: DU GRAVID=) hihi..

Kram

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...