Gjest Sauen lusker mellom trærne Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 Ja, nå er det 6 dager til vi sitter oss i bilen og kjører til Oslo, og 7 dager til vi sitter på flyet på vei til Gran Canaria. Og jeg har reisefeber helt oppetter ørene. Hver bidige natt drømmer jeg at jeg står på Gardermoen ved innsjekking, og har glemt både pass og unge. Full krise hver gang (Dette er faktisk noe jeg i perioder drømmer så ofte som en gang i uken uavhengig av om jeg skal ut å reise eller ikke - drømmer at jeg skal fly, men har glemt billett og pass og kofferter... merkelig!) Uansett, til poenget: Hvordan gjør man det med innsjekking av barnevogn? Skal den sjekkes inn samme sted som koffertene eller? Siden vi reiser tidlig på morgenen hadde jeg håpet vi kunne fått ha den så lenge som mulig, så småen kunne sovet i den til vi skulle inn på flyet... Hvor får jeg fatt i sandaler til etåring nå? Badesandaler i plast eller noe. Jepp, har glemt å kjøpe. Hva bør jeg huske å pakke med når vi reiser 2 voksne og en etåring?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå