prematura har tre små Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 Har en ytrefilet av svin jeg tenkte å skjære i skiver og steke som biffer til middag idag, men hva i all verden skal jeg ka som tilbehør? Noen med gode tips? Har vanlige ingr. som poteter, ris, broccoli, gulrøtter, løk etc. Hva med saus?
Gjest Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 Jeg pleier å steke løk, gulrot i panne. koke broccoli til den er nesten klar og helle den over i panna. Tilsett litt smør, vann og søya saus(evt salt og pepper) Kjempe godt til avine ytrefilet o ris:)
Vilhaentil! Skrevet 10. september 2008 #3 Skrevet 10. september 2008 Vi hadde svinefileter her en dag.. Vi hadde ris og en god toro saus til (husker ikke navnet). Så stekte jeg grønnsaker ved siden av: asparges, paprika, løk, hvitløk, minimais og sopp... Det var knallgodt... Venldig gla i stekte/grilla grønnsaker jeg da:)
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 10. september 2008 #4 Skrevet 10. september 2008 Åhh, ristede mandler! Får vann i munnen av tanken!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå