Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 Var ikke disse søte? Artig at man kan ha navn på dem. Noen som har kjøpt slike? http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode=14738903&reference=3/147/389/03_1094503439.jpg&adheading=Nydelige+personlige+smykker+i+ekte+gull%21+Spesial+lages+til+deg.&sid=xz9sfeYLpZv736066&adTypeId=67&WT.svl=Hovedbilde
Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 å hvordan ser dere på å forskuddsbetale? har aldri kjøpt noe der før. Er det trygt?
Anonym bruker Skrevet 11. september 2008 #3 Skrevet 11. september 2008 De fleste er vel seriøse vil jeg tro. Har handlet en del der selv, ikke noe problem. Kjempe fine smykker foresten.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2008 #4 Skrevet 11. september 2008 De var kjempeskjønne!!! Jeg har selv bare de englebarn-smykkene fra gullsmeden. De kommer forreste med nye typer nå i høst. De er veldig søte.. http://www.lcnorge.no/modules.php?op=modload&name=PagEd&file=index&p_deliver=media&m_id=248 Det er de to første av englebarnsmukkene, uten steiner.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2008 #6 Skrevet 11. september 2008 finner heller ikke noen smykker på den siste adressen..
Anonym bruker Skrevet 11. september 2008 #7 Skrevet 11. september 2008 Har du bestillt deg HI? Hvilket valgte du? Likte både carrie og datter smykket.. men har ikke råd til begge.. hmm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå