Har en herlig gutt:) Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 jeg slutta på carazette for 3 uker siden, ikke fått igjen noen mens.. tok en quick respons test i går som viste en svak strek.. fikk ikke særlig sterkere strek med første mann.. men greia nå var at jeg så på testen bare sånd med engang, så ringte tlf så mulig d gikk over 5 min til jeg så på den igjen og jeg så streken.. den er hvertfall såpass tydelig at jeg kan se den i"mørket" hvis dere skjønner! men dro til legen i dag å tok en test der og den var negativ.. nå vet jeg ikke helt hva jeg skal tro.. noen som har fått positiv strek hjemme og neg hos legen eller omvendt?? hva tror dere? forvirra jeg!!
LilleSolaMi<3 Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 testene kan vise falskt positivt når svaret blir lest av senere enn det står på bruksanvisningen.
mamman til pia, eli og mari Skrevet 10. september 2008 #3 Skrevet 10. september 2008 en jordmor sa til meg at en positiv test var en positiv test.. men om du er usikker kjøper du bare en ny en og tar testen på nytt lykke til
Stina&?Mamma Skrevet 11. september 2008 #4 Skrevet 11. september 2008 hei tok hele 6 måneder før jeg ble gravid etter jeg slutta på cerazette..:S så få nå ikke om noe håp.... når jeg da var blitt gravid å testen meg..testet jeg 1. me quick respons....ble en slags skygge der...så kjøpte to clear blue dagen etter på...begge sto d gravid på...men dro til legen samme dag å testet..å der ble den negativ...men di sa der at testenen du får i butikken nå var så brae at di kunne slå ut tiliere en testene hos legen... så vent nå en stund:P enten kommer mens ellers er det en spire...
Har en herlig gutt:) Skrevet 12. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. september 2008 hvor lenge ville dere venta med å ta en ny test da?? har liksom aldri fått en slik strek før når den har vært negativ.. selv om d kanskje gikk litt lenger enn 5 min, men siden den på legekontoret var neg så vet ikke jeg! føler meg litt hormonell og føler at jeg løper mye på do allerede, og er mye svimmel og sliten.. omtrent som med førstemann! men jeg håper eller tror ikke så veldig mye syns bare det hadde vært greit å få bekrefta enten d ene eller d andre.. som dere sikkert forstår har d ikke vært planlagt siden jeg gikk på pilla og har vært veldig forsiktig etterpå.. så kan ikke forstå når en"luring" kan ha lurt seg igjennom eller!
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 12. september 2008 #6 Skrevet 12. september 2008 Jeg tok en test hos lege ca ved ikm og den var negativ. Er nå høyst gravid likevel.
1968 Skrevet 12. september 2008 #7 Skrevet 12. september 2008 Jeg fikk ikke mensen igjen før jeg ble gravid med cerazette. Så det der går gåt ann ja å få klaff så fort. Du må bare smøre deg med tålmodighet før du tar ny test og stol på det du kjenner sjøl. Ikke tro du er over hormonisk. he he.. vi kjennerdet vi kjenner sånn er de med den saken. Så ta ny test etter en uke du .. Klem
Har en herlig gutt:) Skrevet 13. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 13. september 2008 åssen test mener dere er den beste å ta da? får vel snart ta en test til for å vite:) tusen takk for mange gode svar:D
Hormona med mai-prins Skrevet 13. september 2008 #9 Skrevet 13. september 2008 Jeg ville tatt en clear blue. Har ei venninde som har testet svakt positivt med quick respons flere ganger uten å være gravid. Lykke til!
Shiny84 Skrevet 13. september 2008 #10 Skrevet 13. september 2008 jeg testet pos på 3 stk cb, og neg hos legen, ventet en uke og testet hjemme...neg... mulig det kan være en kjemisk graviditet, alså at egget ikke fester seg ordentlig... men LYKKE TIL!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå