Gå til innhold

Noen som har hatt cyste på eggstokk her?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg hadde en cyste som sprakk nettopp. Sinnsyke smerter i nedre del av magen. Det føltes som en kniv som stakk og når jeg forsiktig trykket inn på magen ble det værre. Jeg ble sendt på UL, der var det en liten blødning i buken+at jeg hadde en pitteliten cyste i tillegg på den andre eggstokken som de ikke ville gjøre noe med. Sykemeldt 1 uke, helt fin nå. Så det er somoftest i forbindelse med at de sprekker at det gjør vont, ikke at de er der. Kjenner ei som hadde en cyste på 12kg!!!! i magen da hun var ungdom, hun merket ingen smerte eller noe, kun at magen vokste.. Hun ble operert og har ingen problemer med å bli gravid eller noe.

Skrevet

hadde vanncyster på eggstokkene i 2000. Sinnsykt vondt nederst i magen, klarte nesten ikke gå. De trodde først det var blindtarmen, men en luring fant ut at de skulle sende meg til ul før operasjon( heldigvis). Der fant de 2 cyster, fikk 3 uker på at de skulle sprekke av seg selv, noe de gjorde, ellers ville de ta kikkhullsoperasjon. Har siden hatt problemer med periodisk lekkasje, men hjelper ikke å trene( har prøvd). Noen får litt problemer andre ikke. En venninne av søsteren min fikk beskjed at hun var blitt steril pga cyster og nå har hun 3 barn på naturlig vis! Så mye for den legen. Når de sprekker kan det føre til infeksjon( som på meg), men ikke alltid. Det ser de jo hos legen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...