GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 Andre her som må tisse mange ganger i timen? Blir så lei av det=( er 21 uker på vei og må veldig ofte tisse, er detfordi babyen presser på blæren?
3 snart 4 :o) Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 Jeg tisser i hvert fall 2 ganger i timen, hvis jeg har drukket mye kan jeg gå flere ganger enn det igjen Vet ikke om det fordi babyen presser på blæra, men begynner virkelig å mistenke det... 22+1 i dag.
M.O.S.H.I Skrevet 10. september 2008 #3 Skrevet 10. september 2008 Samme her! veldig masete, spesielt på jobb...! Står vel noen og tråkker på blæra vår
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå