Gå til innhold

Julegaveideer???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jada, jeg vet det er tidlig, men er det ikke på tide med noen ideer til gaver eller nettsider med fine ting.Alle aldre,og begge kjønn...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurt litt på det jeg også...

Gavekort er helt genialt. Tror det blir mye av det i år....

Enten på cd/dvd, fra klesbutikk, interiørbutikk, Spa, bokhandel etc.....Folk har jo alt!!

Skrevet

mamma, svigermor og venninnen min skal få hjemmestrikket ulltøy fra jobben min.

broren til sambo skal få monopol, er visst med en eller annen tvserie på...

lurer på om jeg skal strikke skjerf til andre broren til sambo, evt broren min, på jobben. ellers cd/dvd... vi får se hva det blir... er egentlig sambo som har ansvaret for de tre gutta...

kusinen min skal få perlesett fra panduro.

svigerfar, pappa, fetteren min, sambo og lillemor må jeg finne ut av...

Skrevet

bladabonemang, klær til ungene, bøker

Skrevet

Vi skal lage krydderolje på små flasker fra panduro, også skal vi gi bilder (faktisk første året, men barnehageildene ble så fine i år). Ellers det vanlige: bøker, klær, pyntestæsj og hjemmebakst.

Skrevet

kom på at det er en haug med oldeforeldre også... mulig de får en kalender med bilder av lille, eller kanskje jeg skal kjøpe noe hobbygreier på panduro og lage noe... :o)

Skrevet

Hjemmelaget fotokalender til besteforeldre.

Gavekort på fotbehandling.

Bøker.

Ull undertøy.

Vin og mat i en kurv.

Bilder av barna.

Gavekort på barnepass.

Rafting eller andre opplevelser.

Skipass.

Håndkle med navn.

Skrevet

Til oldemor og besteforeldre blir det sannsynligvis en sånn kalender med bilder av nurket - standard julegave :P Så bli det bøker i tillegg.

Meg og sambo skal kjøpe bokhyller til hverandre, og til lillegutt skal vi kjøpe sånn fin tre-dyr som han kan sitte på (http://www.rakkerungene.no/rakkerungene.no/Kjoredyr.html)

(http://www.koolkidz.no/leker/vindmoller)

ellers vet jeg ikke enda, men skal nok finn på noe lurt. Et lite tips er klikk.no/interiør. Der har de en sånn handleguide med masse nettbutikker med nips og gaver og div. til hjemmet. Veldig greit til de som har "alt"

Skrevet

Åhh, håper du er noen jeg kjenner for jeg ønsker meg gavekort på fotbehandling. ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...