jente og gutt Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 Jada, jeg vet det er tidlig, men er det ikke på tide med noen ideer til gaver eller nettsider med fine ting.Alle aldre,og begge kjønn...
sannamin* Skrevet 10. september 2008 #4 Skrevet 10. september 2008 Lurt litt på det jeg også... Gavekort er helt genialt. Tror det blir mye av det i år.... Enten på cd/dvd, fra klesbutikk, interiørbutikk, Spa, bokhandel etc.....Folk har jo alt!!
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 10. september 2008 #5 Skrevet 10. september 2008 mamma, svigermor og venninnen min skal få hjemmestrikket ulltøy fra jobben min. broren til sambo skal få monopol, er visst med en eller annen tvserie på... lurer på om jeg skal strikke skjerf til andre broren til sambo, evt broren min, på jobben. ellers cd/dvd... vi får se hva det blir... er egentlig sambo som har ansvaret for de tre gutta... kusinen min skal få perlesett fra panduro. svigerfar, pappa, fetteren min, sambo og lillemor må jeg finne ut av...
firemerkersmør Skrevet 10. september 2008 #6 Skrevet 10. september 2008 bladabonemang, klær til ungene, bøker
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 10. september 2008 #7 Skrevet 10. september 2008 Vi skal lage krydderolje på små flasker fra panduro, også skal vi gi bilder (faktisk første året, men barnehageildene ble så fine i år). Ellers det vanlige: bøker, klær, pyntestæsj og hjemmebakst.
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 10. september 2008 #8 Skrevet 10. september 2008 kom på at det er en haug med oldeforeldre også... mulig de får en kalender med bilder av lille, eller kanskje jeg skal kjøpe noe hobbygreier på panduro og lage noe... )
jente og gutt Skrevet 11. september 2008 Forfatter #9 Skrevet 11. september 2008 Hjemmelaget fotokalender til besteforeldre. Gavekort på fotbehandling. Bøker. Ull undertøy. Vin og mat i en kurv. Bilder av barna. Gavekort på barnepass. Rafting eller andre opplevelser. Skipass. Håndkle med navn.
trippeltopp Skrevet 11. september 2008 #10 Skrevet 11. september 2008 Til oldemor og besteforeldre blir det sannsynligvis en sånn kalender med bilder av nurket - standard julegave Så bli det bøker i tillegg. Meg og sambo skal kjøpe bokhyller til hverandre, og til lillegutt skal vi kjøpe sånn fin tre-dyr som han kan sitte på (http://www.rakkerungene.no/rakkerungene.no/Kjoredyr.html) (http://www.koolkidz.no/leker/vindmoller) ellers vet jeg ikke enda, men skal nok finn på noe lurt. Et lite tips er klikk.no/interiør. Der har de en sånn handleguide med masse nettbutikker med nips og gaver og div. til hjemmet. Veldig greit til de som har "alt"
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 11. september 2008 #11 Skrevet 11. september 2008 Åhh, håper du er noen jeg kjenner for jeg ønsker meg gavekort på fotbehandling. ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå