Gjest Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 Dere kreative damer: Mannen blir 40 år i morgen, jeg må finne et eller annet litt lynraskt - iallefall i løpet av morgendagen..... Han er : ikke trenings-/friluftsmenneske, ikke glad i å lese bøker, spa/og andre velværeting. En hyggelig og sosial kar ellers ;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 Hihihi, så det er mulig det altså? Å være hyggelig og sosial uten å løpe opp og ned i skogen!!! Hihihihi:-) Bare tuller:-) Hva med en kul klokke? Tøffe sko og belte Klær Teater/kino/konsertbilletter Helaften med deg:-) Tango/Salsakurs Kurs i gourmetmat/vin/cognac/eller lignende Fallskjermhopp (kan ikke tro at jeg skrev det for selv hadde jeg blitt sur over å få noe slikt) Eh..........nå kom jeg ikke på mer, men dukker det opp skal jeg skrive fort!!!
Gjest Skrevet 10. september 2008 #3 Skrevet 10. september 2008 Hihihi ja det går faktisk ann det ;-) Jeg fikk han til å høres ut som en gigantisk sofagris ser det hehe:) Mange gode tips du, sko og belte, ja det trenger han !
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 10. september 2008 #4 Skrevet 10. september 2008 Min mann ønsket seg sånne kjipe ting som høytrykkspyler, kompressor med luftverktøy....Ja du vet masse som jeg ikke får bruk for. Jeg kunne tenkt meg en weekend på spa for oss to jeg:o))) Nei, men Attpåklatten hadde mange gode tips. Kanskje en hotellweekend for dere to, eller en båttur til Kiel???
Gjest Skrevet 11. september 2008 #5 Skrevet 11. september 2008 Takk for tips msb :-D Jeg har ikke fått handlet gave ennå, må ta det i morgen..Mannen mener supricepartyet var gave nok....men en liten ting må det bli. Spa...høres deilig ut, det hadde JEG blitt veldig glad for å få
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå