Gå til innhold

Tør ikke teste

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter her og lurer på om jeg skal brenne av en test snart, men tør sannelig ikke, er så redd for å bli skuffa. Er vel ca. 4 dager over IKM nå, 19 dager siden EL. Tempen er stabilt høy, har vært på samme nivå i to uker snart.

Ikke så mye symptomer ellers, litt småkvalm dann og vann, men ikke så mye å nevne.

Håper jo, men tror det fremdeles ikke - er redd denne kroppen bråker med evig lange sykluser igjen. Har hatt så mange negative tester det siste halvåret at jeg tror nesten ikke jeg orker å se en til..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes du skal ta en test!

Skjønner at du ikke vil bli skuffet, men det kan jo være at du er gravid, og da blir det noe å feire i kveld! Hvis den viser negativ, så får du bare motivere deg for videre prøving...egentlig bedre enn å gå sånn i det uvisse :-)

Lykke til! Fortell hvordan det gikk!

Skrevet

spent på om du har tatt test nå ??

Jeg ville ha ventet noen dager hvis jeg var deg...Når du alt er plaget med ustabile sykluser. Ikke vits å kaste bort en test enda hvis mensen fremdeles kan være på tur? men skjønner at du vil gjøre det ja!! jeg måtte bare teste på lørdag..3 dager etter ikm...negativ! Mensen kom mandag....så irriterende å ha brukt opp testen da...men men...apoteket har flere ; 9

Uansett LYKKE TIL!! Håper din test blir positiv når du tar den =))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...