Gå til innhold

Middag i dag da jenter??

*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg våknet opp uten kvalmen i dag:):):) så jeg tenkte jeg måtte feire litt!

Noen gode forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med pai? F.eks fylt med kylling, sopp, spekeskinke, løk og paprika (min favoritt!) Må ha en god salat med pinjekjerner til. Litt jobb, men veldig godt!

Skrevet

Hva med lapskaus? Den er nam nam :)

Eller fisk med stekte poteter og salat til. Mmm!!

Skrevet

Funderer veldig på middag i dag.. Tror det må bli noe med karbonader/ hamburgere. Noen gode forslag, bortsett fra hamburgere ? Minst mulig karbohydrater, samboer på Atkins..

Skrevet

I dag skal vi ha fiskekaker i brunsaus med kokte poteter og gulerøtter og brokkoli. Godt med en liten dæsj tyttebærsyltetøy på siden..

Skrevet

Vi skal ha gryterett (bolognese) med pølsebiter istedenfor kjøttdeig (for å bruke opp noen rester fra pølsemiddagen i går :-)

Også skal vi ha salat og hvitløksbaguetter til :-)

Skrevet

I dag blir det wok med laks, sei og torsk, masse grønnsaker og teriaki-saus. Nudler ved siden av:)

Skrevet

Har noen svære bakepoteter i ovnen i skrivende stund,som jeg skal fylle med tacokjøttdeig,mais,salsa og rømme. Serverer de med salat. Kjempegodt! :)

Dilla på taco-mat for tiden,hehe

Skrevet

Kjøttpudding i brun saus med poteter og grønnsaker her. Veldig uoriginal vanlig onsdagsmiddag :)

Skrevet

Fiskeboller i hvitsaus med poteter og grønnsaksblanding har vi spist til middag;) NAMMERS

• 2 uker senere...
Skrevet

Veldig godt meg Knorr Bernaise saus til:)Høres kjemperart ut.Men det er kjempegodt.Hope u like it.

Skrevet

Hmm..Hva skjedde?Mente Knorr bernaise til fiskekaker.Kjempegodt.Don`t knock it til u try it:)

Skrevet

Rester fra nydelig skinkestek og sinnsykt god saus fra i går :o)

Skrevet

stekt vill-laks ris (villris) med deilig frisk salat

(salatblanding, agurk, paprika, avokado, nøtter, pinjegjærner, olivenolje, salt og pepper)

press gjærne litt sitron over laksen, og ha en liten dæss rømme til om du vil.

det er kjempegodt.

Skrevet

Jeg skal ha wok med svinekjøtt, lotus-wok-grønnsaker, kinakål, selleri, ingefær og sweet-chilisaus ;)

Skrevet

fikk lyst på fiskebolla i hvitsaus , fikk lyst på fårikål og fikk lyst på noe helt enkelt som en big one pizza men hva det blir vet æ ikke enda

Skrevet

Har dårlig matlyst om dagn, og da er Toro lasagne en løsning! Samboer skal nok spise får i kål fra i går. Han er ikke videre begeistret for lasagne.

Skrevet

Jeg og snuppa er hjemme alene i dag, så da blir det pannekaker og bacon

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...