Mamman_til_Adine <3 Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 Jeg vil kalle jenta mi Adine, og Aryan om det skulle bli gutt. Eller kanskje Sander? Synes dere de er pene navn, eller er det bare jeg?
greentea Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 Synes Adine er et nydelig navn! Har faktisk tenkt litt på dette selv=) Dersom vi ventet gutt ville vi også vurdert Sander. Har aldri hørt om Aryan, men likte det også! Babyen din får etter min mening et fint navn uansett hva du velger;)
frøkendings *fødeklar!* Skrevet 10. september 2008 #3 Skrevet 10. september 2008 Adine funket ikke helt for meg...men grunnen til det er at min datter henter Andrine...og barn som ikke snakker rent enda kaller hun Adine he he Aryan var veldig fint! Sander liker eg også!
Mamman_til_Adine <3 Skrevet 10. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. september 2008 Tusen takk mange som synes de er litt for spesielle. Spesielt de eldre besteforeldrene, hehe. Men synes ikke de skal si så mye, jeg heter tross alt Runi, og synes det er minst like sjeldent som disse navnene. Fant Aryan og Adine over en liste med arabiske navn. Falt for de med en gang, men samboeren vil ha Sander, så jeg regner med at det blir det om det blir gutt, så blir det Adine om det er ei jente
Mamman_til_Adine <3 Skrevet 10. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. september 2008 Er vell bare søtt det vell hehe. Da kan de barna som ikke er helt ordrett enda, si navnet på jenta mi rett
sonnenschein Skrevet 10. september 2008 #6 Skrevet 10. september 2008 Adine var fint, men Aryan likte jeg ikke i det hele tatt! Sander er mye finere....
halloween-termin :) Skrevet 10. september 2008 #7 Skrevet 10. september 2008 Hei Aryan - minner meg arisk, og det synes jeg høres litt rasefokusert ut - om du skjønner hva jeg mener - så personlig ville jeg ikke ha valgt det. Adine er fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå