Gå til innhold

Er dere impulsive eller planleggere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er begge deler. Elsker å planlegge, nesten ned til siste detalj, feriereiser, julegaver, middagsselskaper o.l. Men kan godt bråbestemme meg for å¨gjøre noe helt annet enn jeg hadde tenkt en dag. Reise på besøk til en venninne istedetfor å vaske kjøkkenet f.eks. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er nok ganske lik deg da. Kan godt planlegge ting ned til den minste lille detalje. Men kan også si en lørdag eller søndag at kan vi ikke gjøre det eller det istedenfor det.

Skrevet

Både og her også, planlegger gjerne både julegaver, selskaper og alt til minste detalj, men her for 2 år siden fant vi ut når eldstemann kom fra sirkus kl 21.30 på kvelden at vi skulle starte på lang weekend tur. Kjørte da 70 mil, og kom overraskende på svigers.

Skrevet

Jeg er nok en planlegger. Jeg liker at ting er planlagt og at ting som skal gjøres står i kalenderen min.

Og da blir det ekstra spennende de gangene jeg kommer på å være impulsiv. Var nok mer impulsiv før vi fikk barn, og gård. Det er ikke så lett å bare komme på de store tingene når en har sauer som skal ha mat 2 ganger til dagen hele vinteren.

Det er også vanskelig å være impulsiv når sambo ikke orker å være med på det. Jeg kan finne på at idag reiser vi til den gode pizzarestauranten og spiser (tar 1 time å kjøre), men sambo gidder ikke. Jeg kan komme på en søndag at vi stikker til noen i familien idag, da er han liksom litt eh off må vi ol. (tar også 1 time å kjøre)

Skrevet

Jeg er nok helt lik deg, eller veldig lik iallefall..mammatiltofirbenteogentobeint. Men jeg liker ikke hvis slike impulsive ting går litt over hodet på meg, og jeg mister kontroll og det blir stress. Men kan være impulsiv på slike ting som plutselig gå på kino, besøk kjøpe klær, reise en liten tur eller noe sånn. Men liker også veldig godt å planlegge da særlig store ting eller ting som innvolverer flere mennesker slik at alle vet hva som skjer og hva de skal gjøre.. Da blir det mindre mas..hehe..:)

Skrevet

Jeg er nok som deg HI. Har ei venninne som hater å planlegge, tar det meste på sparket. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...