Gå til innhold

Kan jeg spørre dere om noe?? (litt ekkelt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i pp 6 nå og har ikm 16.sep.

Jeg har ingen tegn til at jeg skal være gravid og det er ikke noe tanke jeg går med heller, men man vet jo aldri=)

Igår var jeg på wc som alltid på kvelden, men når jeg skulle tørke meg var det noe slimaktig som hang ned fra kjeden, det var helt gjennom siktig og det var akkurat som at en mann hadde "sprutet" inn i meg, men først så tenkte jeg at det kan være "rester" men det kan det ikke være for mann min har ikke sånn sæd for den er mye mer "vannaktig" og ikke sånn tjukk og gelè aktig, men så tenkte jeg at det kan være El som kommer, men det har jeg jo hatt og det vet jeg 100% at jeg har.

Noen som vet dette eller har tanken på hva det kan være??

Jeg har ikke hatt noe tr enda, men den skal ikke komme før 15. sep.

Jeg blir glad for alle svar jeg får!!!

på forhånd Tusen takk!!!

klemm fra en bekymret kvinne.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

synes det høres ut som el-slim jeg da....men nå er ikke jeg noen ekspert heller da :-)

Lykke til

Skrevet

ja, det tenkte jeg også, men betyr ikke det at jeg hadde el da??

for jeg vet at jeg hadde el 29.aug, men det går vel ikke an å ha el to ganger???

Skrevet

Hvis du hadde EL 29 august, kan det jo også være at du har tidligere IKM enn du tror denne mnd.

Hvor lang er normalt din syklus da?

Jeh også følte at EL var på tur, tok til og med EL test som var positiv dag 25 av syklus.

Men var nok ikke EL nei, men gravidietet. Fant det ut nå på mandag. Skal til legen nå om 25 min. Håper svarer der er like positivt. En CB digital kan vel ikke ta feil..?

Skrevet

Når hadde du mens sist?

Og hvor mange dager er din syklus?

Skrevet

Kjenner meg igjen her! Eg og ha hatt el lignende slim de siste dagene. Har ikm på mandag ca. E på dag 25 i dag. Har lurt på om d kan være el som kommer siden eg ikkje e heilt sikker på om eg har hatt el denne syklusen. Men e så mye aktivitet der nede som ikkje pleier å være under eggløsning..

Så eg og lurer på ka dette kan være... =)

Skrevet

jeg fikk sånn slim greie ganske tidlig,husker ikke helt når,men tror det var før jeg testet positivt! husker den var lang og ekkel og kunne ikke skjønne hva det var! hehe

Skrevet

Skulle ønske jeg ikke satt og tygde på en tomat når jeg leste her...

Jeg synes å huske at jeg hadde noe lignende sist jeg var gravid, men husker ikke om det var før eller etter at jeg testet positivt... Får håpe det er pga graviditet du har det ;)

Skrevet

jeg hadde første dag av siste mens var 18 aug, så skulle egentlig ikke ha el før 1 sep, men er ganske sikker på at jeg hadde el 29 aug.

Jeg tror syklussen min er på 28 dager sånn ca.

gratulere med graviditeten!!!

Skrevet

jupp, den var ganske lang og veldig ekkelt!!!!

håper jeg får positiv test jeg også da=)=)

Skrevet

Staark

hehe sånn er det vettu=)=)

ok, jeg skjønner.... jeg skal teste til søndagen så vi får se=)=)

takk for svar=)

Skrevet

Hvordan gkk det med dere som opplevde dette?

Skrevet

jeg har innmari korte syklusser... SÅ har EL rett etter mens, og i går kom det litt slim. Kanskje det var Elslim da. Men fester ikke egget seg dagen etter eller noe? for det skjer vel ikke med gang?

Nå drømmer jeg meg bort her;)

Skrevet

Hmmm... la meg tenke.... Mener jeg leste at befruktningen skjer fra 1-4 dager etter el og at festningen da skjer fra 4 dager og utover ? Huff, husker ikke helt... Blir fryyyyktelig innviklet dette her...:-D Men jeg har også hatt sånt seigt slim, i går kveld og i dag. Hadde el på mandag... Har sjekket om det kanskje kunne være el igjen, men el-testene er nesten helt blanke, så ikke el heller... Er spent på å høre hva dere andre har funnet ut...:)

Skrevet

Jeg skal komme nermere med dette, Jeg skal i alle fall teste på mandags morgen for da venter jeg mens, så er veldig spent på hva resultatet blir. jeg har hatt litt stikking der nede, men det kan jo bety så mye....

Jeg stikker innom her på mandagen jeg=)

God helg=)

Skrevet

noen av dere jenter som har funnet ut av det*? er ille spent..

Skrevet

Er nok en uke til jeg kan finne ut hva dette er...:) MEN jeg har lest litt på nettet og har vel funnet ut at ja, melkeaktig utflod kan være tegn på graviditet, men det kan jo selvfølgelig være tegn på andre ting også... så da er vi jo like langt...:-D

Skrevet

Jeg skal teste i morgen så da finner vi det ut=) hvis ikke så kommer jeg til å spørre legen.....

Skrevet

Dytter litt på denne...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...