Gjest Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 da er det ingen her....jaja... Her har jeg klappa meg på hodet i dag.Har nemlig fått lille dott til å sove heeeeele natta =))) Han vet at når ungene er i seng,så er det natt.Kun en svipptur ut rundt kl 24,og han sover til mårran.Men værre var det med den lekedingsen som han trykker på.For den piper den.... Lille Trass fikk gave i går...Å her innser jeg at joda,minstemann blir bortskjemt.Men nå er det stopp på slikt... Vi kjøpte en elektrisk motorsykkel til den bilfrelste....;o) Så her er det kjøring frem og tilbake med lille dott enten fremom eller etter.Kan bli noe etter hvert det..Men vi kunne ikke dy oss.hehe Å nå har jeg trassefri og dibber og koser meg.Mens to sitter å slapper av fremfor tv.Å snart skal jeg ut å redde leker som flyr rundt...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 Så deilig da, med litt tid for seg selv:-) Innomellom slaga, for det er jammen liv i leiren med både trassetroll og en firbeint propell! Og så gøy med elektrisk motorsykkel da - sånn har jeg lyst på også:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå