Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 Er straks utdannet barnevernspedagog, men ønsker mer utdannelse, vurderer en master. Men i hva...? noen som har råd og komme med?
Gjest ->>- Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 Mitt beste råd vil vel i grunn være at du jobber en stund først. Da vet du mer om hva du trives med og hvilke felter du kunne tenke deg fordypning innen. Spektret av mulige mastere er ganske vidt.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #3 Skrevet 10. september 2008 Problemet er at jeg ikke har lyst til å begynne å jobbe ennå, er veldig i skolemodus og bare lyst til å lære mer.. Dessuten er det perfekt med små barn og studentrollen.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #4 Skrevet 10. september 2008 flerkulturelt arbeid. Angrer litt på valget, nå 4 år etter er det mye annet jeg heller skulle ha fordypet meg i
Gjest ->>- Skrevet 10. september 2008 #5 Skrevet 10. september 2008 Da får du vel egentlig bare titte rundt etter hva du kunne tenke deg. Det er så ekstremt variert i forhold til hva du har lyst å jobbe med senere. Veiledningskompetanse er svært nyttig i forhold til å få jobb, men du får ikke videreutdannet deg i det uten erfaring. Om du bor i byområder er kompetanse innen flerkultur/etnisitet klart nyttig.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #6 Skrevet 10. september 2008 Pila, hva slags utdannelse har du- hva jobber du med?
Gjest ->>- Skrevet 10. september 2008 #7 Skrevet 10. september 2008 En bachelor i barnevern og en del annet. Hva jeg jobber med har jeg ikke så lyst å greie ut om her, men det er forsåvidt barnevernsrelatert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå