blond Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 Ikke kom og påstå at det er høst bare fordi det er under 10 grader om morgenen og bladene begynner å bli gule! Jeg kunne godt tenke meg sommer noen uker til med shortsvær og åpne dører!
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 Jeg kunne godt likt noen dager uten regn jeg.. Er få av de nå syntes jeg.. Elsker å henge ut klær på snora i hagen og få tørket dem der. Men nå må alt i tørketrommelen.. Trenger ikke komme noe særlig sommervarme for min del, men to uker med sol kunne vi godt hatt.
moota m storebror&lillebror Skrevet 10. september 2008 #3 Skrevet 10. september 2008 Jeg er enig! Det er mange skumle skyer på langtidsvarselet nå =( Jeg vil også gjerne ha litt fint vær, gjerne litt varme også nå før høsten kommer for fullt, og den lange, kalde, mørke vinteren tar over. Det er trist med så lang vinter og så kort sommer!
konvall Skrevet 10. september 2008 #4 Skrevet 10. september 2008 Skjønner at det er bare meg som elsker høsten. Jeg synes det er så flott med alle fargene. Finnes ikke noe bedre enn å kle seg godt, gå ut i høst stormen, gå en lang tur mens vinden og regnet pisker i ansiktet. Etter det går jeg inn til en god varm kopp te og pleddet mitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå