Gå til innhold

Jeg har født :)


linda1983

Anbefalte innlegg

Hei dere.

Onsdag 03.09.08 kl 17 gikk vannet (3 uker før terminen 27.september). Jeg fikk beskjed om å komme på sykehuset med en gang pga lite liv i magen. Trengte ikke ta med meg noe siden jeg nesten 100% sikkert kom til å bli sendt hjem igjen. (baggen var ikke pakket heller) Vi kom på sykehuset kl 18 og jeg ble innlagt med en gang pga høy hjertelyd hos barnet. Lå hele natta på ventestue med maserier. Fikk antibiotika for å prøve å roe barnet ned litt. Det virket fint. jeg fikk fødestue kl 12 den 04.09.08 og ble satt på drypp kl 14 pga liten fremgang.. kl 16 fikk jeg epidural pga smertene. Det var rett og slett en lykke når de satt den. Sakte men sikkert ble åpningen større og større. og kl 19.30 kunne jeg begynne å presse. Jeg skal være helt ærlig å si at det var fryktelig vondt.... men kl 20.16 kom Trine til verden ved hjelp av sugekopp. HUn ble lagt på brystet mitt. En helt fantastisk jente var født.... og hun er MIN :) HUn veide 3190g og var 49 lang.

 

Gled dere alle septembermammaer. Det er en fantastisk opplevelse, og selv om det er vondt så er det vært hver eneste smerte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...