trippeltopp Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 - en god klem - Sofakrok, teppe, noe godt og Jakten på kjærligheten - nytt sengetøy - dusjen etter trening - noe nytt til heimen som jeg bare er såååå fornøyd med - når sambo overrasker med å komme tidlig fra jobb - fredager - samvær med familien - en ny bok - å komme hjem etter lang tur i øs-pøs regnvær - hjemmebakt brød - sladring med venninner over en kopp te/et glass vin (eller flere) - å beundre vår lille pjokk mens han sover - den første snøen - juleforberedelser - varmeflaske i kald seng - nye sko - en god latter - hjemmelaget pizza til beat for beat (jaddah!) ....det er vel kort oppsummert noen av de tingene som gjør meg lykkelig, Hva gjør deg lykkelig?
Gjest Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 Å se minsta kikke etter storebror når han leker på gulvet for så å bryte ut i et stort smil når han plutselig kommer bort for å gi henne en kos:) Gleden mini viser når han store helt (pappaen) kommer hjem¨¨ Den første snøen ja:) Og mye mer, men har ikke tid til å skrive nå for jeg steker kjøttkaker:)
Gjest Skrevet 10. september 2008 #3 Skrevet 10. september 2008 - Tid med lillegutten min.. når han kommer å koser meg.. herlig å kjenne den lille ungen min mot meg... - når jeg kjenner spark i magen fra vesla.. herlig følelse! -shopping.. spesielt når jeg skal kjøpe klær til de små! herlig! - når jeg har gjort rent, skifta på senga.. og sitter nydusja etterpå å nyter... - samboeren min gjør meg lykkelig.. -når jeg leser en GOD bok.. -kafe med venninner.. -fredager er herlige! -å føle at en lever!! som f.eks når man har vært ute i skikkelig ruske vær! kaldt og jævlig.. komme inn til noe varmt og drikke og kose seg under pleddet i sofaen!
ikke akkurat struttepupp! Skrevet 10. september 2008 #4 Skrevet 10. september 2008 -snille barn (klem, en god samtale ol) -når noen (mann el barn) uventet har rydda eller vasket huset -penger på konto -stearinlys og fyr i peisen på kalde dager -smågodt/sjokolade -bestevenninna mi -alene tid, bare være meg sjøl -middagsinnvitasjon -en rolig tv kveld med en skål full av digg -hytteturer +masse masse mer;-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå