ambroxia Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 jeg er i uke 13 nå å ikke no tegn til det enda
MintCondition Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 Nå har livmora di akkurat begynt å komme opp fra bekkenet også da, så det skulle bare mangle
Underveis --> Skrevet 10. september 2008 #3 Skrevet 10. september 2008 Er 13+0 i dag og kan ikke si jeg har mage jeg heller ;-) Ser jo at noe vokser og at magemusklene ikke er deg de en gang var. Jeg kjenner også livmora godt nå om jeg klemmer på magen, men MAGE, nei, det kommer nok ikke på noen uker ennå, dessverre.
Qvinde Skrevet 10. september 2008 #4 Skrevet 10. september 2008 Er jo så forskjellig når dette skjer. Noen ser ikke noe mage før uke tjue, men selv fikk jeg mage ekstraordinært tidlig. Livmoren rakk helt opp til navlen allerede i uke ni, når jeg var hos jordmor. Men du får nok mage tidsnok, hvis jeg kan si det slik, uansett. Bare greit å ikke ha den så mye "i veien" en stund;)
Nina 69 G91 J09 J10 ? Skrevet 10. september 2008 #5 Skrevet 10. september 2008 Jeg begynte å få mage i uke 9 jeg. Er nå i uke 19 og ser snart høygravid ut. Har bare lagt på meg 3 kg så jeg fatter ikke hvordan magen ( og puppene) har blitt så store. Men, magen kommer nok den. Jeg håper jeg ikke blir stort større jeg, for da blir det noen laange, tunge mnd framover. Lykke til.
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 10. september 2008 #6 Skrevet 10. september 2008 Eg er 16+2, kjenner og ser at livmora mi stikker litt utforbi oppforbi skambenet, den er kansje 5 cm nedforbi nalven.. Å dongribuksene begynner å bli pittelitt stramme, har ikke lagt på meg noe enda, så dette er vell en liten bejynnelse, håper eg er føstegangs foresten, det har vist mye og si også..
Lillenille + Prinsesse Skrevet 10. september 2008 #7 Skrevet 10. september 2008 Hei, jeg er uke 23 og har ikke fått mage før nå. Så det kan tage tid. Det er mye forskjelligt hvor hurtigt magen vokser men her kan du se andre som er runt samme uke som deg og deres mager: http://www.min-mave.dk/index.php?vis=galleri&kat=3&id=2144 Roligt å se hvor mye forskjell der kan være
Nala82 Skrevet 10. september 2008 #8 Skrevet 10. september 2008 Jeg er 18+3 i dag, og mye har skjedd den siste uka. Så selv at magen begynte å forandre seg i uke 14, men det er først den siste uka at den har begynt å vises på ordentlig. Nå kommer folk med kommentarer om at det vises.
Elin1980 Skrevet 10. september 2008 #9 Skrevet 10. september 2008 Så rart at vi er så forskjellige alle sammen, artig Jeg er 16 + 3 i dag, og har begynt og få mage..den begynner og bli ganske stor, men det har kommet nå de siste 2 ukene MEN er ikke så stor at alle kan se at jeg er gravid enda hehe
hanalb Skrevet 10. september 2008 #10 Skrevet 10. september 2008 Jeg er i uke 17+0 idag og magen har blitt så stor at jeg ikke kan skjule det lenger. Har ikke fortalt det til familien ennå, men nå har vi ikke noe valg. Har fått ordentlig gravidemage, og det bare i løpet av de siste to ukene :-)
Trollunn Skrevet 11. september 2008 #11 Skrevet 11. september 2008 I uke 13 jeg også. Får ikke på meg buksene mine lenger, og sliter med å skjule magen. Men det er ikke pga livmora tror jeg, men en del nytt flesk og veldig slappe muskler! Har ikke fortalt det til noen enda, men nå tror jeg at vi må det snart!!!
Nenoda + et lite under i magen Skrevet 11. september 2008 #12 Skrevet 11. september 2008 Jeg begynte å få mage i uke 13. Har ikke lagt på meg et gram så langt,men magen er skikkelig rund. Er 14+1 i dag og magen er ordentlig rund og hard. Syns det er litt merkelig, for jeg er jo førstegangs... Men men, bare å dra på seg trange topper og flashe den det!
Oj, en baby!! :-) Skrevet 11. september 2008 #13 Skrevet 11. september 2008 Det begynte fra ca uke 12. Ble overrasket fordi jeg fikk mage over to måneder senere med nr 1!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå