InaM25 Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 Jeg er i uke 38+5 i dag og har merket spesielt den siste uka at jeg har fått skikkelig søthunger. Er dette vanlig?? Må liksom ha noe søtt "hele" tiden, akkurat som når mensen kommer.
InaM25 Skrevet 10. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 10. september 2008 Er det flere som har det sånn?=)
susemor-3 små Skrevet 10. september 2008 #3 Skrevet 10. september 2008 Jeg vet ikke om det er vanlig, men jeg har det i hvert fall på akkurat samme måten.
Mama B Skrevet 10. september 2008 #4 Skrevet 10. september 2008 ja, helt sprøtt! Måtte gå over skapene i sted og hive alt som heter sjokoladesaus, is, kjeks og brus. Hvis ikke hadde det vel gått ned på høykant etter hvert....
LadyBlackJack Skrevet 10. september 2008 #5 Skrevet 10. september 2008 JEPP,jeg har det slik også. 20 dager igjen til termin, og er snopesyk 24/7. :S Prøver å spise mest frukt,men sprekker et par ganger for dagen og hiver innpå kake,sjokolade eller skive med nugatti. Heldigvis i små mengder av gangen... Glad jeg snart er ferdig.
InaM25 Skrevet 10. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. september 2008 Hehe, det er ikke bare meg nei...Kjeks, is og smågodt er det eneste jeg tenker på=) Prøver også å være litt fornuftig å kjøpe frukt, men det er liksom ikke det samme...11 dager igjen til termin nå..=) Har dere forresten hodepine om dagen også?? Takker for tilbakemeldinger!
Lilja121 Skrevet 10. september 2008 #7 Skrevet 10. september 2008 Sjokolade klarer jeg meg godt uten, men har konstant lyst på kaker. Og de skal helst komme fra butikk og være av typen jeg egentlig aldri har vurdert før. Kompenserer så godt det lar seg gjøre med frukt, men nå har jeg snart druer tytende ut av ørende og fremdeles like lyst på fyrstekake :-)
Mamman til Ovedie Skrevet 10. september 2008 #8 Skrevet 10. september 2008 Er i uke 36 nå.. Har ikke hatt sug for noe som helst tidligere i svangerskapet.. Men den siste uken , huff, jeg bare MÅ HA LEFSE.. Høres helt sprøtt ut da. Tenker litt slik at jeg har vært flink så lenge nå, og klarer ikke legge på meg sååå mye den siste tiden som er igjen :-) Sliter med dårlig matlyst og kvalme om dagen så spiser en lefse da.. Den klarer jeg i allefall å få i meg :-)
**Marge Simpson** Skrevet 10. september 2008 #9 Skrevet 10. september 2008 Jeg har også et voldsomt søtsug! I første og andre trimester hadde jeg aldri lyst på slikt, men nå er jeg helt gal! Jeg har veldig lyst på noe søtt etter hvert eneste måltid, og mistenker derfor at det har noe med blodsukkeret å gjøre. Det jeg har mest lyst på er is og sjokolade, og om jeg ikke unner meg det så tenker jeg på det hele tida. Slitsomt!
Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 10. september 2008 #10 Skrevet 10. september 2008 Søtsug her i gården også! Lyst på noe, gjerne søtt, å putte i munnen hele tiden!!! Nå vurderer jeg faktisk å gå opp og lage den pakka med Toro Brownies som ligger i skuffen oppe, men det er vel ikke akkurat så fryktelig smart :S Har en samboer som er skikkelig snopsjuk i dag også, så mistenker at dette blir en usunn kveld gitt! I går ble det TO i s også... Og da var det jo ikke varmt engang... Puh-håper ikke dette skal fortsette tiden ut, for jeg er bare 34+2 :S
Ønskebaby08*12 Skrevet 10. september 2008 #11 Skrevet 10. september 2008 Jeg har det sånn :-) 35+5 nå, og søtsuget er større enn noen gang... Har aldri hatt noen form for søthunger, ikke ifb med mensen engang, men nå er det helt ekstremt. Må bare fokusere på å begrense inntaket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå