temine Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 Går jo ikke an å sitte rett opp på en stol, bebisen presser jo sånn på og legger seg utenpå ribbeina på et vis...best å ligge, eller sitte godt bakoverlent. Jaja, ikke plass til mye mat akkurat, kommer raskt opp om man spiser for mye. Nå er jeg altså høygravid, 40 dager igjen i dag....blir det bare værre fremover, eller betyr det å være høygravid at man er på sitt høyreste og at det i alle fall ikke blir værre?!
bezzy Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 LURER PÅ DET SAMME:) GLEDER MEG TIL BEBOEREN MIN FLYTTER UT TIL OSS<3
Ønskebaby08*12 Skrevet 10. september 2008 #3 Skrevet 10. september 2008 Kjenner til dette, nå har jeg vært høygravid noen dager, men det er fortsatt ubehagelig å sitte rett opp og ned. Føler at rumpa til babyen trykker oppunder puppene mine, og ribbeina mine er et lite kapittel for seg selv nå... jeg føler ikke at noe har blitt noe bedre i det siste, men innbiller meg at det verste presset vil gå over når hodet går helt ned i bekkenet, og magen synker... ikke vet jeg om det kommer til å stemme. Magen min har ikke sunket i det hele tatt, alt under puppene er bare en eneste stor ball, men hodet skal visst være godt nede i bekkenet, men ikke festet (som jeg vet om).
LadyBlackJack Skrevet 10. september 2008 #4 Skrevet 10. september 2008 Jeg har 20 dager igjen til termin i dag,og føler meg akkurat like høygravid og sprekkeferdig som for 20 dager siden... hehe Håper magen synker snart,blir gaaaal!!
mamma til blå -08 og rosa -11 Skrevet 10. september 2008 #5 Skrevet 10. september 2008 Hehe, på meg har det ikke blitt bedre, og jeg har en uke igjen til termin.. Magen har visstnok også sunket, og hodet har flyttet seg langt ned i bekkenet, men kan ikke si det merkes så veldig.. Lurer egentlig på hvor stor denne lille er.. Pluss at nå er det virkelig vanskelig å få sove på natta fordi jeg har fått kraftige kynnere som presser skikkelig på lungene når jeg ligger nede, så jeg nesten ikke får luft føles det som.. Begynner å bli litt klar for å få tilbake den "gamle" kroppen.. Men kommer sikkert til å savne gravid-tilværelsen også innimellom.. Svært oppmuntrende for deg, det her..
temine Skrevet 10. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. september 2008 Hehe, skal nok overleve 40 dager til, men så er det stopp:) Slipper heldigvis å gå over termin (pga babyens hjertefeil)...jeg synes til og med han kan bestemme seg for å komme 2 uker før jeg;) Satser på at det begynner å vokse litt utover istedenfor oppover fra nå av da...er jo ikke mye plass å ta av, og har ett sf-mål som virkelig kunne trengt seg ett lite løft. Eller, så lenge han inne har det bra har jo ikke sf-målet noe for seg egentlig. Får se på tirsdag hvordan ståa er der inne. Vi får sitte bakoverlent og få våre kjære til å dra oss opp av stolen:D
nybakt mams Skrevet 10. september 2008 #7 Skrevet 10. september 2008 jeg slet med det sammen som deg ca når det var 40 dager igjen. Nå den siste uken har jeg fått vite at hodet har festet seg og magen han også sunket noe ned. Da blir det litt bedre å sitte i stol osv. magen er litt lavere og presser ikke så opp i lungene syns jeg. Er 36+2 nå...
Rascal_4.11<3 Skrevet 10. september 2008 #8 Skrevet 10. september 2008 Så på dyrisk for en uke eller to siden om en sånn hjelpe hund, som blandt annet hjalp eiern sin opp fra sengen, hadde virkelig trengt enn sånn en omdagen føler jeg Har 24 dager igjen og bebisen har festa seg med hodet ned, men syntes magen er like høy og i veien ennå... Er liksom ingenting som er behagelig lenger... Kommer til å bli gal om jeg må gå to uker over tror jeg
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 10. september 2008 #9 Skrevet 10. september 2008 Signerer denne selv om jeg mangler to dager på å kalles høygravid!! Mange synker for hvert minutt og visse ting føles som presses ut hvis jeg går med for lange skritt eller løfter tyngre enn ett par kg.. Så ser for meg mye sofaligging fram mot termin..
babygullz <3 vilde Skrevet 10. september 2008 #10 Skrevet 10. september 2008 jeg syntes d ble bedre og bedre etter jeg kunne kalle meg høygravid jeg=) nå tilogmed plages jg enda mindre med halsbrann og kvalme også=) men er veldig trøtt da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå