olebrum78 Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 Må ha ny, uikker på hva jeg skal kjøpe. en gog og en ok må vi ha. Og hvilken villa dere latt bli i bhg?
HeldigeMEG:) Skrevet 10. september 2008 #3 Skrevet 10. september 2008 Reima er best.. Gå inn på jobb og fritid:) der er den billig nå og det lønner seg! Trenger heller ikke den tykke reima dressen, vi bruker høst/vår dressen til guttem vår hele året med godt ull tøy under. Og han er aldri våt eller kald:) Kjøpte på jobb og fritid for 500kr, med porto etc kom den på 615 ca=)
Gjest Skrevet 10. september 2008 #4 Skrevet 10. september 2008 Jeg bruker Reima og Reflex til min 5-åring (også til gutten som snart blir 3 år).
Nurse80 Skrevet 10. september 2008 #5 Skrevet 10. september 2008 Har alltid vert fornøyd med dressene som jeg har kjøpt på hennes og m. Aldri blitt vått, kald eller ødelagt. Søstra mi kjøper dyre dresser, og dem blir ofte hull i. I år kjøpte jeg på xxl.no. 350 kr for stormberg/leketøy dress med avtagbart for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå