Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 Hva ville dere gjort om dere måtte gjenta alt dere sier til deres samboer/mann to ganger og si Hva 1-2 ganger? Bare et helt normalt spørsmål. Dette skjer når han leser avisa, holder på med pc eller faktisk kler på barna. Altså det skjer når han er konsentrert!! Men så konsentrert om noe så lite at han ikke klarer å høre. Det er ikke bare meg han gjør det mot men alle som prater til han i de situasjonene. Dette har vi pratet om og diskutert ettersom jeg føler jeg aldri kommer gjennom og han forbedrer seg litt, men er fort tilbake igjen! Det er så irriterende. Ellers i hverdagen blir jeg hørt. Men dette er så frustrerende!!
blond Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 Jeg ville blitt irritert eller sint, men hvis det gjentar seg så er det kanskje bedre å tilpasse seg væremåten hans? Det er vel sjelden du MÅ spørre han om ting mens han gjør noe?
Gjest Filifjonka Skrevet 10. september 2008 #3 Skrevet 10. september 2008 Jeg tenker at han er mann. Menn kan som regel kun konsentrere seg om en ting om gangen. Når du da snakker til ham mens han er konsentrert om noe annet, vel, da får han det ikke med seg. Sånn er livet. Må du snakke med ham akkurat når han holder på med noe annet? I så fall må du gjenta navnet hans, og vente til han ser på deg. Så kan du gi beskjeden eller hva det var. Da er han konsentrert om deg.
solemio Skrevet 10. september 2008 #4 Skrevet 10. september 2008 Jøss. Jeg ville syntes det var møkk irriterende å bli forstyrra hele tida når jeg leser avisa eller holder på med andre ting at noen skulle snakke med meg. Kanskje man bør vente til vedkommende er ferdig med sine ting,- eller regne med at man må si alt flere ganger. Ihvertfall er det sånn her. (Og jeg er dame)
Trollkatt Skrevet 10. september 2008 #5 Skrevet 10. september 2008 Jeg tenker: er du gift med mannen min? Han får ikke med seg halvparten av det jeg sier. Og han synes jeg prater altfor mye. Jeg er blitt vant til det. Vet at han ikke følger med hvis han leser eller holder på med noe, og jeg burde vel lære å holde klaffen, men det klarer jeg ikke. Det er sikkert like irriterende for ham at jeg prater i tide og utide som det er for meg at han ikke hører på hva jeg sier. Så jeg har akseptert situasjonen og at vi er forskjellige på det området
Anonym bruker Skrevet 11. september 2008 #6 Skrevet 11. september 2008 hehe... han er som meg han da....Når jeg er opptatt med noe, så er jeg opptatt..... hører det "summer" i bakhodet, men får ikke med meg en d.... )
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 11. september 2008 #7 Skrevet 11. september 2008 den skulle ikke bli anonym da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå