Gå til innhold

hva skjer???? (detaljer)

Anbefalte innlegg

Skrevet

i natt etter sex sto jeg opp for å tisse og da kom det litt tynt blod på papiret og var nesten sikker på at ting var i ferd med å skje.. ringte til føden og jordmora der sa at så lenge det ikke var mer så skulle jeg bare legge meg igjen og hvis jeg fikk rier så ville jeg merke det.. merket jo at jeg fikk vondt i ryggen og magen utover natta, men våknet i dag morges uten å kjenne noe som helst..

i dag har jeg utflod/ slim med litt blod/brunaktig...men ikke noe særlig annet... av vondter eller noe...

er dette tegn på at ting er i ferd med å skje eller? jeg er tre dager over termin..og begynner å bli ganske utålmodig..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, vil tro dette er tegn på at ting holder på å sje der inne.. er nok kroppen som gjør seg klar til fødsel ja:)

Skrevet

Er ikke dette hva de kaller "tegningsblødning"?

Blod fra når morkaka løsner eller noe sånn?

Skrevet

Jeg tror det er blod fra livmortappen/halsen fordi de tynne små blodårene der kan sprekke når man har sex... trenger ikke nødvendigvis være noe annet som skjer.. :)

Skrevet

æsj, var det jeg var litt redd for..håper allikevel at det er tegn på at ting er i ferd med å skje. jordmor på føden sa det kunne tyde på det...

har aldri blødd etter sex før i svangerskapet, men men...det er vel ikke annet å gjøre enn å vente!!

Skrevet

Har det skjedd noe mer da? Føler du at fødsdelen kanskje er i gang?

Er så spennende det der. Har vært gjennom det 2 ganger selv, og var like usikker på starten begge gangene.. :)

Skrevet

åå så koselig å se at folk har skrevet her! jeg går bare rundt og venter..

gikk på tur i stad og da kjente jeg noen tak i magen, men ellers så er det ikke så mye som skjer tror jeg!

Håper i natt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...