to jenter og ett gull i magen Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 hadde dere? om man har sex hver dag eller annenhver dag så må da sjansen være stor?
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 de sier vel at om man har sex annenhver dag så skal sjansen for å treffe være ganske så stor :-)
Gjest Skrevet 10. september 2008 #3 Skrevet 10. september 2008 Her var visst sjansene store uansett ;-) Førstemann kom på 1pp med masse sex. Nr. to kom uten prøving, på prevensjon og i en periode vi nesten ikke hadde sex i det heletatt. Men ja ... man skulle jo tro at sannsynligheten for å treffe eggløsningen er større jo oftere man har sex.
to jenter og ett gull i magen Skrevet 10. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. september 2008 da går jeg for hver dag he he:) veldig babysyk nå godt jeg jobber så jeg får annet og tenke på he he:)
to jenter og ett gull i magen Skrevet 10. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. september 2008 takk for svar jenter:)
susemor-3 små Skrevet 10. september 2008 #7 Skrevet 10. september 2008 Ja, en gang er nok erfarte vi også med nr 3. Skjønner egentlig ikke når han smatt inn, enda jeg da... Men ellers ville jeg nok prøvd på sånn ca annenhver dag. Det burde holde siden svømmerne godt lever i 48 timer. Spennende dette:-)
to jenter og ett gull i magen Skrevet 10. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 10. september 2008 ja da blir det enten hver dag eller annenhver:) om det blir hver dag så blir ikke samboeren min lei seg ihvertfall hehe:) men eggløsning er det 1 dager fra første dag mens?
to jenter og ett gull i magen Skrevet 10. september 2008 Forfatter #9 Skrevet 10. september 2008 14 dager, ikke 1:)
susemor-3 små Skrevet 10. september 2008 #10 Skrevet 10. september 2008 Ja, hvis du har en syklus på 28 dager, kan du regne med at eggløsningen kommer sånn ca 14 dager etter første dagen i forrige mens. Det går også an å kjøpe sånne eggløsningstester på apotek eller billig tester, som slår ut når du har eggløsning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå