Gå til innhold

hvor ofte sex under prøving?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde dere? om man har sex hver dag eller annenhver dag så må da sjansen være stor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

de sier vel at om man har sex annenhver dag så skal sjansen for å treffe være ganske så stor :-)

Skrevet

Her var visst sjansene store uansett ;-)

Førstemann kom på 1pp med masse sex.

Nr. to kom uten prøving, på prevensjon og i en periode vi nesten ikke hadde sex i det heletatt.

Men ja ... man skulle jo tro at sannsynligheten for å treffe eggløsningen er større jo oftere man har sex.

Skrevet

da går jeg for hver dag he he:) veldig babysyk nå:) godt jeg jobber så jeg får annet og tenke på he he:)

Skrevet

takk for svar jenter:)

Skrevet

Ja, en gang er nok erfarte vi også med nr 3. Skjønner egentlig ikke når han smatt inn, enda jeg da...

Men ellers ville jeg nok prøvd på sånn ca annenhver dag. Det burde holde siden svømmerne godt lever i 48 timer.

Spennende dette:-)

Skrevet

ja da blir det enten hver dag eller annenhver:) om det blir hver dag så blir ikke samboeren min lei seg ihvertfall hehe:) men eggløsning er det 1 dager fra første dag mens?

Skrevet

14 dager, ikke 1:)

Skrevet

Ja, hvis du har en syklus på 28 dager, kan du regne med at eggløsningen kommer sånn ca 14 dager etter første dagen i forrige mens.

Det går også an å kjøpe sånne eggløsningstester på apotek eller billig tester, som slår ut når du har eggløsning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...