Gå til innhold

Om 4-5 uker er jeg trebarns mor..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en del planer igjen jeg skal gjøre før den tid. Høres lenge ut, klarer masse på 4-5 uker. Men når jeg tenker på at det er bare gode 30 dager så får jeg litt panikk.. Og særlig nå som jeg skal ligge mest mulig å slappe av. Prøver å gjøre litt innimellom. Så slår panikken meg, tenk hvis jeg plutselig får før tiden nå.. hehe..:) Men alt går jo, så det hadde jo ordnet seg det også.

Men får gå å rydde i litt klær og slikt nå.. Så hjelper det på. Noen av dere andre her som har fått før tiden noen gang??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke fått før tiden og er i grunn glad for det! Jeg skulle gjerne sluppet å gå over tiden sist.

Du venner deg nok til å gå hjemme de ukene som er igjen. Og når minsten kommer er det ikke lenge til jul med tanke på at du har en baby går jo tiden fort!

Skrevet

Jeg var så gedigen på slutten at da mini kom rett etter at permisjonen startet var jeg bare glad til. Det meste var klart til han kom. Var sykemeldt en stund så jeg gjorde som deg - tok ting i små porsjoner og lå masse på sofaen.

Er så sjeleglad for at jeg ikke gikk på overtid jeg.

Skrevet

Eldstemann kom 3 uker før terminen. Kan ikke si at jeg var klar da, det meste av klær var vasket og lagt i skapet, men sykehusbagen var overhodet ikke pakket.

Fødselen sjedde ganske fort også, ca 24 timer fra første rie til han var ute. Han kom den dagen jeg gikk ut i permisjon, men jeg hadde hatt ferie et par uker først. Følte meg litt snytt for permisjon da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...