Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 Min drikker biola, melk, sjokolade melk, eple/appelsinjus. Får i han lite vann. Hva annet kan jeg få i han som er sunt å drikke, jus o.l er jo ikke akkurat det? Hender han tar et glass saft men det er ikke ofte.
Serenity Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 Hva med å begynne å vanne ut juicen litt etter litt? Begynne med 1 del vann og 2 deler juice, og blande ut mer etter hvert
Gjest Skrevet 10. september 2008 #3 Skrevet 10. september 2008 Vann og melk. Saft og brus til helgekos. Ikke dermed sagt at jeg ikke har slikt i heimen... jeg bare gjemmer det for ungene! *dobbeltmoralen lenge leve*
Gjest Skrevet 10. september 2008 #4 Skrevet 10. september 2008 Melk og vann... gutten vår på 2 elsker vann Får en kuli til lørdagsbarnetv (",)
Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #5 Skrevet 10. september 2008 har du prøvd å bare la være å gi han juice og alt annet? du sier du ikke får i ham vann, men kanskje dette bare er trass siden han vet at det finnes annen type drikke i huset? jeg jobber i barnehage hvor foreldre er fortvilet over at barna ikke spiser og drikker ditt og datt, mens i barnehagen spiser de og drikker alt dette fordi de vet de ikke har noe alternativ:)
Gjest ->>- Skrevet 10. september 2008 #6 Skrevet 10. september 2008 Stort sett vann. Av og til kakao, frukt-/grønnsaksjuice, te etc.
AndreVonDrei Skrevet 10. september 2008 #7 Skrevet 10. september 2008 Min sønn drikker det jeg gir han. Som regel vann, melk eller juice. Har juice blitt usunt? Den Bim/Dib-regelen har ikke jeg fått med meg...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå